Gå til innhold

11 dager over ikm!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi prøver på ny baby og nå er jeg 11 dager over. Det er første gang siden januar syklusen ikke har gått stabilt på 28 dager.

Har tatt et par tester som har vært negative og var til legen i går for å ta hcg-blodprøve. Siden jeg ikke fikk positiv test før jeg var nesten 8 uker på vei sist, så mente han det kunne hende jeg produserte hcg sent, men at det ville vises på en blodprøve. For et svangerskap kan vel vises nå? HVIS jeg er det?

Jeg er full av symptomer, men nå er det en gang sånn at hvis man leter, så finner man dem. Det er litt vanskeligere å innbille seg at jeg kaster opp av kaffen;-)

Såå spent! :D

Nå må jeg signere anonymt siden prøvingen vår er hemmlig en liten stund, jeg kjenner så mange på denne siden irl...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*snufse* Ingen som vil krysse fingrene for meg eller bare ønske meg lykke til?

Skrevet

Så spennende da...

Eg lurer meg inn her i kveld enda Mari ikkje blir 1 før 30 august..Måtte bare innom og sjå korleis det var...

Håper du er gravid og får vite svaret snart...

Lykke til

Skrevet

Takk for svar:-)

Velkommen inn her på forskudd, det første året går jammen fort! Og nå nærmer vi oss slutten på vårt andre *sukk*

Blir spennende i morgen, jeg tok faktisk en gravitest i dag og jeg ser en strek, men ikke min bedre halvdel, hehe...;-) I morgen får jeg vel vite sikkert!

HI

Skrevet

En strek er en strek.... og det er jo ikkje noe og bry seg om at mannen ikkje ser den.... Det har hendt her også det....

Tiden har gått veldig fort...

Gleder oss til å feire bursdag no...

Mari er en etterlengtet jente som vi må feire stort....

Håper du skriver i morgen om korleis det har gått...

Spennede dette her da..

Skrevet

Hehe, er redd jeg bare innbiller meg streken, ønsker sånn å væe gravid. Mannen min er mer "jordnær" om du skjønner og avventer heller svaret i morgen.

Er Mari ditt første barn? 1-årsdagen er en stor dag og samtidig en litt "trist" dag. Jeg har hvertfall grått på begge mine sin første bursdag, grått for svangerskapet og babytiden som fløy forbi. Grått av glede for de tingene det lille nurket har lært og i det hele tatt...;-) Hehe. Horomoner, neeeida!! :P

Uff, nå skulle jeg til å lage mat og spydde i det lukten av den rå kyllingen traff neseborene mine. Hvis jeg ikke er gravid så kommer jeg jammen til å lure på hva som feiler kroppen min! Haha

Skrevet

Åh, så spennende!! Lykke til!!

Håper du er gravid! :-)

Skrevet

Syns det virker som du er gravid eg da for min del...

Mari er vårt første barn ja.. Vi har ventet lenge på ho så vi var jo veldig glad når jo endelig kom til oss..

Håper du skriver her om den lykkelige nyheten som eg håper kommer..

Skrevet

Det skal jeg, nå sitter jeg her og stirrer på telefonen. Men tenk om jeg ikke er gravid! Tenk om jeg bare har innbillt meg alt sammen. Innbilt svangerskap! *sukk* Altfor mange tanker i hodet, hehe.

Skal skrive så snart jeg har fått beskjed:o)

Skrevet

Tusen takk skal du ha:-) Jeg ser at du og er prøver, så jeg ønsker deg lykke til også!! :D

Skrevet

Ikke hørt noe i dag:(

Så enten:

*prøven var negativ, derfor ingen har ringt (selv om en beskjed hadde vært fint)

*prøven er ikke ferdig enda

*de glemte å gi beskjed til meg

Så da er det vel bare å vente i morgen også da! Hmmmmf.

HI

Skrevet

Håper det er det at dei har glemt deg da eller at den ikkje er ferdig...

Venter i spenning eg....

Skrevet

Hei, fikk så lyst å svare, datt tilfeldig innom siden her, ønsker deg lykke til, håper det går som du ønsker... gode ønsker til deg:)

Skrevet

Siste nytt:

Jeg ringte legekontoret i dag, prøven var ikke ferdig, så må ringe tilbake i morgen. Enda ikke et tegtn til mensen... er spent på svaret! To uker siden jeg skulle hatt den nå!

HI

Skrevet

off så lenge du må gå og vente på svar...

to uker er jo en stund det da...

Skrevet

Jeg klarte jo ikke å dy meg, tok en ny ClearBlue test i kveld og atter en gang ser jeg en svak strek, men ikke mannen. Det verste er at jeg ble så sint på han for at han ikke kunne se den "åpenbare" streken, men nå får jeg forhåpentligvis vite i morgen hva som skjer eller ikke skjer i magen min.

Har dere tenkt på søsken snart da?

HI

Skrevet

I dag fikk jeg svaret: negativt:( Mensen fikk jeg og. Så lei meg og skuffet, var så sikker på at jeg var gravid. Har aldri gått to uker over tiden før, uten å være gravid... ringte mannen min og han ble også veldig lei seg. Men men, to uker er det ny el, vå får håpe det klaffer da!

Tusen takk for svar og lykkeønskinger.

HI

Skrevet

Det var synd, men trøst deg med at du vet at du kan få barn, så snart lykkes det igjen. Det er nok en mening med det, for du venter jo på akkurat DET egget og DEN sædcellen som gir deg DERES lille perfekte barn.

Hold oss oppdatert, ingenting er hyggeligere enn å høre at et lite mirakel er skjedd.

Skrevet

Takk:-) Det føles bedre nå, vi satser friskt i september! Jeg skal holde dere oppdatert:o)

HI

Skrevet

Godt du har det bedre...

Ny mnd med nye muligheter...

Måtte bare innom og se om det var gått bra med deg sjølv om eg ikkje kjenner deg... Var liksom det første innlegget eg turde hive meg inn og lese på dette her...

Skrevet

Tusen takk, det betyr mye for meg:-)

HI

Skrevet

Forstår jo at du ikkje vil skrive med nick om noen snuser etter deg men håpre du gir deg til kjenne om det virkelig går bra...

Lykke til i alle fall...

Skrevet

Ikkje fordi eg nødvendigvis på død og liv må vite hvem du er altså , men kjekt og følge deg på veien mot en ny baby...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...