Gå til innhold

Dere som er gift, se hit =)

Fantasiløs m/ 2 vakre gutter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem satt du sammen med foran i kirken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet jeg ikke helt om jeg forstår deg hehe..Forloveren min og mannen?

Skrevet

forloveren min, før vielsen, mannen min etterpå:) var det det du mente, ja?

Skrevet

Jeg er gift, men satt ikke i noen kirke ... Kanskje du heller burde spurt etter dem som giftet seg i kirken?

Skrevet

Samme som godzilla, det er vel det som er det vanlige også, eller....?

Skrevet

forloveren min og pappa... Så flyttet pappa over til svigermor og gubben til meg, da vi var rette ektefolk...

Skrevet

Mente hvem dere satt der sammen med bortsett fra brudgom =)

Bare forlovere eller forlovere og foreldre..

Beklager elze!

Skrevet

Vi gikk inn sammen.

Forloverne ventet oppe ved alteret, på hver sin side. Etter at vi var viet, satt vi sammen, og forloverne på andre siden.

Var det det du lurte på?

Noen steder sitter foreldrene der oppe også, vet ikke etter hvilke regler. I et bryllup jeg var i kom mødrene inn med hvert sitt lys og tente sammen et felles stort lys.

Skrevet

oppe stod det 4 stoler paa venstre side var en stol tom(der skulle jeg sitte), og paa den andre satt soesteren min(min forlover), paa hoeyre side satt mannen min paa siden av sin bror(hans forlover). etter at vi var erklaert rette ektefolk byttet min soester og min mann stol, slik at jeg ble sittende ved siden av mannen min og forloverne satt paa den andre siden.:) var det forstaaelig?

Skrevet

Jepp =)

Det jeg lurte på var om dere hadde BÅDE forlovere og foreldre der oppe, eller kun forlovere =)

Skrevet

pappa fulgte meg opp men satte seg etterpaa nede sammen med de andre. var bare presten forloverne og oss to der oppe. :)

Skrevet

Det er vanlig mange steder at/i mange familier at både foreldrene og forloverne sitter sammen med brudeparet. De fleste bryllup jeg har vært i har det vært slik.

Skrevet

Jeg og mannen min i midten foran presten, en forlover på hver sin side av alteret. Men dette er et lite kapell da :-) Mine foreldre på 1. benk bak meg og samme på mannen sin side. I praksis satt jeg vel nesten like nære pappa som forloveren min.. hehe.. Små forhold altså.

Skrevet

forloverene og brudeparet satt sammen forran i kirken da vi gifta oss, og da søstern min giftet seg.

vi fikk beskjed om at det ikke var vanlig at brudens far og brudgommens mor var der mer..

Skrevet

Hos oss var det slik

fire stoler på hver side.

Bak meg satt min forlover, jeg hadde min far ved siden av meg og bak han satt min mor.

På andre siden satt min manns forlover bak han, og min manns mor ved siden av han og hans far bak henne.

Når vi var gift byttet min far og min mann plass slik at jeg satt ved siden av han.

Slik oppstilling var det mest vanlige i den kirken vi giftet oss i, men det er sikkert forskjell fra kirke til kirke, alt ettersom hva det er plass til oppe ved alteret osv.

Skrevet

Pappa fulgte meg opp midtgangen til alteret, så satte han seg på første rad sammen med resten av min nærmeste familie. Oppe ved alteret var det totalt fire stoler, to på hver side. Til høyre satt min forlover og jeg (jeg ytterst mot menigheten) og på motsatt side satt brudgommen og hans forlover. Etter vielsen byttet forloveren min plass med mannen min slik at vi blir sittende sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...