Gå til innhold

huff, jeg måtte liksom bare få det ut..

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg gikk fra samboeren min for litt over en uke siden. han tok null hensyn til meg og pressa meg mer enn han støtta meg. han gav meg heller ikke noen klemmer, eller lurte på hvordan jeg hadde det. når en går gravid så trenger en faktisk noen som bryr seg. prøvde å snakke med han mange ganger om det, men han skjønte ikke noe av det jeg sa. han har faktisk ikke brukt en dag på meg siden i mars. bare festa og vært på turer. det var et utrolig vanskelig valg å ta, jeg ville så gjerne være smmen med barnefaren, men jeg klarte ikke mer. jeg ble mer å mer deprimert. han ble faktisk forbanna når jeg gråt, for da fikk jeg ikke sagt det jeg egentlig ville si.

nå har jeg det mye bedre. jeg har følte meg alene gjennom hele svangerskapet, så det var ikke akkurat noen brå overgang for meg dette her. han var rett å slett en drittsekk for å si det rett ut. uff, det er ikke alltid ting blir som en har planlagt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff, høres ikke ut som du har det enkelt nei...Du burde få noen å snakke med om dette, så du slipper å være helt alene..

Veldig synd at dere måtte gå fra hverandre nå som dere skulle ha barn sammen, men noen ganger kan det være for det beste..

Jeg vil ønske deg lykke til videre..

Skrevet

tusen takk for det.

jeg skal nok alltids klare meg, faktisk så er jeg utrolig lett over å ha tatt et valg, men det var ikke morro.. men han kommer nok ikke til å forandre seg, noe jeg hadde håpet.

Skrevet

huff..nei og nei det er ikke alltid blir som planlagt... Sliter litt med min egen sambo også... la akkurat ut ett innlegg om det... Mannfolk, de skjønner jo ingenting virker det som!!

Skrevet

ånei stakkars deg lille venn!!får vondt av at du nå sitter der alene og ingenting ble sånn som du så for deg at det typisk skulle bli..håper du har mange rundt deg som vet å støtte og hjelpe deg nå, fikk helt frysninger..kan bare forestille meg følelsen din..

Men mange har klart å være alenemammaer før deg helt strålende, så dette kommer du å til å klare, bombesikkert!!

klemmer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...