minte 13.02.08 Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 Er det andre som har fått kynnere så tidlig? Jeg var til legen på torsdag og da spurte jeg om det gikk an å få kynnere så tidlig. Jeg lurte på om det var det jeg hadde hadde kjent. Og hun sa det var ikke uvanlig. Men i går og i dag har jeg hatt veldig mye. Og nå i kveld har jeg hatt litt menssmerter også. Er det andre som har opplevd det? Forrige svangerskap ble jeg 50% sykemeldt de 3 siste mnd pga av mye kynnere og menssmerter. Men det var nå mye senere da...
Buick Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 Både i dette og forrige svangerskap fekk eg kynnarar svært tidleg. I mitt første kom dei ikkje før seinare i svangerskapet. Kynnarar er i allefall svært vanleg for oss fleirgongsfødande og treng ikkje å bety noko som helst. Einaste ein må passe på dersom det er stress eller fysisk aktivitet som framkallar det, er at ein må ta det meir med ro enn tidlegare. Menssmertene kan også vere det at livmora utvidar seg. Håpar at det gir seg litt med deg slik at du slepp å bli så bekymra!
minte 13.02.08 Skrevet 18. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2007 Takk for svar. Godt å høre at det er flere som får kynnere så tidlig. Får håpe menssmertene gir seg. Blir litt bekymret...
purple Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 Hei. Du er ikke alene om å få dette tidlig,nei. Jeg har hatt det hele tiden omtrent fra pos. test jeg.....Kjenner det sterkere nå og spsielt når jeg går mye på jobb. Er det travelt på jobb så kan jeg ikke sette meg ned heller så vet ikke hva jeg skal gjøre fremover om det ikke gir seg....jobber jo bare 50% og har ikke lyst å bli sykemeldt så tidlig. Får høre med legen når jeg skal til ul hva han mener om dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå