Gå til innhold

Dere som er i 3. trimester..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes dere graviditeten deres har gått fort eller sakte? Jeg er litt over 12 uker og vil så gjerne at det skal gå litt fort =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

veldig opp og ned med meg!! noen dager tenker jeg at "herlighet kan ikke tiden gå litt fortere!" mens andre dager tenker jeg "er det ikke lenger igjen!????? HJELP tiden flyr"

ett godt råd er å ikke bare ligge hjemme på sofan å prøve å få tiden til å gå... så lenge man er ung og sprek og oppegpende er det ingen grunn til det! man er jo gravid, ikke invalid ;)

Skrevet

går alt for fort synes jeg.....

men sikker fordi det er mitt siste svangerskap og jeg prøver å nyte det fullt ut!!

Skrevet

Det går jo fort!Uke 33 allerede :)

Skrevet

her har det gått utrolig fort... men det er sikkert fordi jeg ikke fant ut at jeg var gravid før i uke 11

Skrevet

Tiden man har igjen virker alltid lang, uansett om det dreier seg om to dager eller to måneder. Tiden man har lagt bak seg virker alltid kortere og man syns den har passert fort når man ser tilbake.

Skrevet

De 18 første ukene gikk ufattelig seint, synes jeg. Etter det har tiden egentlig flydd!!

Har passet på å ha noe å gjøre på hele tiden. Har ikke vært så vanskelig, for vi har flyttet i sommer. Håper å holde meg i jobb frem til permisjonen. Da går tilden fort synes jeg.

Regner med at de 3 siste ukene vil gå seeeeeeint...

Skrevet

jeg syns det går så ufattelig sakte... jeg er i uke 31 nå... skal ta ks i uke 38... 7 uker igjen!!ååå....

Skrevet

syns nå i ferien at det har gått fort, men husker jeg syntes fra uke 12 og til 25 gikk sakte... hehe:)

men ikke lenge igjen nå skal ta ks i uke 38 og er snart i uke 35...

Skrevet

Hei.Er i uke 36 nå.Syns svangerskapet har gått ganske fort..Og jeg er fortsatt ikke lei.Selv om jeg har bekkenplager og halsbrann til tusen..Må være slitsomt å bli lei ifra uke 30 og sånt.Da skjønner jeg at tiden kan gå sakte!!Hvis man jobber eller har ting å finne på osv , går nok dagene unna .:):)Så hvis du er redd for at det skal gå tregt, så er kansje trikset å ha noe å sysle med..Det man orker da selvfølgelig:)Du skal nok se at dette går unna vettu:)!!Lykke til;).

Skrevet

Nå har jeg bare vært i 3. trimester i litt over en time (HURRA!!!), men jeg kan uttale meg likevel:) Jeg synes det har gått kjempesakte......Er så utrolig utålmodig, og føler at dagene snegler seg avgårde av og til! Men skal sies at jeg har ikke jobbet siden 22 juni (er lærer), har sikkert noe med saken å gjøre....

Skrevet

Er 36+4 og syns egentlig tiden har gått ganske fort... der og da har det virket som en eeeevighet til termin, men nå er jeg plutselig snart fødeklar jo! Ukene fra uke 20 til uke 30 kan jeg egentlig ikke huske engang, de fløy bort!

Men vil anbefale alle å prøve alt før man blir sykemeldt. jeg har vært sykemeldt fra 1. trimester og det blir ofte lange dager hjemme.

Mitt beste råd er å prøve å fylle dagene med ting å gjøre og sitte minst mulig i sofaen og se på tv. Ha mål og oppgaver, helst så mange at man er redd man ikke skal rekke alt før fødselen... hehe =)

Og ta en uke av gangen, ikke tenk så mye på hvor mange uker det er til termin...

Skrevet

Har sannsynligvis ikke mange dagene igjen nå, men synes tiden har flydd disse månedene. Har storkost meg med magen helt fram til nå!

Skrevet

ja går utrolig fort...husker når jeg bare var 12 uker tenkte det var en evighet,bare til jeg fikk mage...nå såg jeg akuratt at jeg bare har 11 uker igjenn,,fikk nesten litt panikk..for det hørtes så lite ut..

Skrevet

går overraskende fort synes jeg, men er jo ikke noe negativt i det...har mine dager jeg å der jeg tenker: kommer hun ALDRI??hehe..men jeg har bare vært i 3 trimester i en dag da,så sånn sett så har jeg jo LITT tid igjen=)

Skrevet

Veldig sakte, men så er det tredje svangerskap på kort tid, og jeg var vel lei av å være gravid før jeg ble det omtrent, så ikke rart det går sakte....=)

Skrevet

Kjempefort! Helt vilt;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...