Blue Lady Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 Babyen er 12 dager, og har stort sett spist hver 2-3 time hele tiden. Mellom måltidene har hun sovet stort sett. Men i dag har hun vært helt rar. Hun har letet etter mat hele tiden, vrir seg rund med munnen åpen og veiver med armene.Roer seg når hun får pupp. Så patter hun en stund og så er hun "ferdig", men 5 sek etter begynner leitinga igjen.. Så er det over på den andre puppen. Har sikkert ammet 14 pupper på rad de siste timene nå... Hun gråter ikke så lenge hun får puppen. Men puppene må jo være tomme nå, helt slappe... Ikke sover hun heller, har kanskje sovet en dupp på 2 timer i dag, men hun virker fornøyd egentlig. Er så typisk for endelig begynner sårene og bli bedre, men nå blir det vel værre igjen :/ Kan noen fortelle meg at dette ikke varer? og at det bare en en økedag? Hun vil ikke ha smokken, virker som at hun vil ha mat, eller puppen hvertfall.
Hjertefamilien Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 Antakelig en økedag, og du gjør helt rett :-)) Legg henne til så ofte hun vil, det er eneste måten å øke produksjonen på. Puppen kan kjennes tom og slapp ut, men det er raskt noe mat i den likevel... Forsøk å utsette pittelitt ved å bruke ekstra lang tid på stellebordet, eller gi ett bad eller gå med henne på armen etc.. Da får det sjans til å bli litt mer i puppen. Det kan holde på sånn ett par dager, men ikke gi deg :-) Hun får alikevel det hun trenger så lenge hun blir lagt til så ofte.. At du blir sår er jo kjempe leit.. Pass på at hun gaper skikkelig, og at hun får godt tak. Luft brystvorten så lenge du klarer og pump deg evt om det blir for ille.. Er ofte lettere å pumpe såre brystvorter enn å la babyen die :-)
Sentralstøvsugeren Skrevet 18. august 2007 #3 Skrevet 18. august 2007 Kan jo være, men høres mer ut som det er noe annet.......kan hun ha vondt i magen? Husker jeg styrte litt med Selma og sånn....hun ville ha mat hele tiden, men ble aldri fornøyd........Hs rådet meg til å la det gå mminst 2 timer mellom hver pupping - og de gangene jeg klarte det - hold det seg slik.....Nå kan hun jo ha forspist seg og fått vondt i magen av det igjen, og så blir det en ond sirkel....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå