Gå til innhold

Oktober: Er så skuffa og lei meg etter 3d bildene i går


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Var på 3d i går....

Det som skulle være en fantastisk opplevelse har blitt et mareritt. Ingen av bildene vi fikk eller video ser noe bra ut. Øynene er skumle og nesa har den ikke, bare 2hull liksom. Etter at venner har kommentert bildene negativt å, føler jeg meg enda mere redd og lei meg for at noe er galt med babyen. Legen hadde vel kanskje sagt om nesa manglet osv,... Men jeg har bare det bilde i hodet av babyen vår. Mannen min å ble så skuffa og litt bekymret. Tenker på det hele tiden. Vet ikke om jeg skal bruke enda 1200kr på dette, men finner ikke roen. Gråter fordi alle andres bilder er så nydelige å vår lille baby har øyer langt fra hverandre og nesa er bare hull, er det noe galt???

. Får også dårlig samvittighet av å tenke sånn her............ Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei kjære deg.. du har kanskje termin i oktober 07??

 

je fikk snuppa mi i oktober i fjor og surfer innpå når jeg tenker på det..

 

men du, ikke være bekymret for den lille. det er helt normalt at øynene ser ut som to hull og nesen ikke syntes.. men jeg kan forsikre deg om at det er der.. jeg tok også 3d i svangerskapet og det var akkuart det samme.. men når hun ble født var hun helt normal og hadde nese og to vakre øyne som jeg aldri har sett maken til..

 

men det var jo dårlig at den som tok ul ikke informerte dere om dette da.. den har nese og øyne, men alt syntes ikke på 3dèn fordi mye er tnn tynn brusk som ikke kommer frem på bildene..

 

på bildene av Otilie som datteren min heter så hun faktisk ut som et monster eller en alien eller noe slikt.. men trygg deg med at alle babyer er sånn på bildene.. kommer jo ann på hvor langt i svangerskapet du er osv men vi var nok ganske likt på vei vi da siden dette ikke hadde formetseg til å sees så tydelig..

 

lykke til og det er ikke noe unormalt.. ta nye bilder om 1 mnd tid så vil du se stor forskjell..

 

lykke til det går så bra atte..

 

klem mammaen til otilie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk nye bilder, og han brukte god tid på å forklare at alt var bra med lille og at nese og øyne lå som det skulle. Han zooooooomet inn hver ansikts del sånn at vi kunne se at alt var normalt. Ble så letta å glad.

Takk for alle svar:o)

 

Bedre å klage om man ikke er fornøyd:o) Eller engstelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jag hade ringt och fortalt om din opplevelse. Kan hända dom erbjuder dig en ny gratis timme. Vår baby rörde sig inte första gången och så låg han med händerna framför ansiktet. Vi fick därför ny timme två veckor senare och då var det mer bevegelse. Hade det varit något galt med erat barn så hade dom aldrig gått över på 3D. Dom sjekkar ju noggrant på vanlig UL först. Lycka till! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...