lilleklompen *ganske klar* ;) Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 og fører de nødvendigvis noe mer med seg etterhvert..? Har hatt noen merkelige vondter de siste dagene,litt i korsryggen (som mensmurring) og litt i magen..hvorpå det isted spredte seg bakover til ene sia..
conney skal ha nr 2:) Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 Jeg har noe de kaller for modnigsrier, har forstått at det er det samme som maserier...jeg har hatt dette siden uke 36, men det blir bare sterkere for hver dag hos meg.. Hos meg er det menssmerter nederst i magen og bak i ryggen.. jeg har også noen veldig vonde kynnere som kommer og går, men menssmerten kan komme uavhenig av kynnerne, noen ganger samtidig.. nå er jeg 38+2 har det storsett om natta, og noen på dagen.. så det kan godt være det er det du har...men viss de kommer regelmessig så skal du kontakte føden å høre..
lilleklompen *ganske klar* ;) Skrevet 18. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. august 2007 takk:) lykke til til deg også,ser du venter =) har ennå 49 dager til termin jeg.
Gjest Ut på tur Skrevet 18. august 2007 #5 Skrevet 18. august 2007 Det har jeg også hatt de siste dagene, Nå har jeg nettop snakket med føden for nå begynner det å bli regelmessig... hun sa jeg kanskje kom til å føde i løpet av neste døgn... Blir de fpor hyppige synes jeg du skal ringe føden... mine er fortsatt ikke sinnsykt vonde... noe jeg trode de skulle vært når det er 5-7 min mellom dem...
lilleklompen *ganske klar* ;) Skrevet 18. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. august 2007 ut på tur, hvor langt er du på vei? regelmessige er de ikke,men har myyye ubehagelige kynnere,så er litt obs nå..selv om jeg heller tror jeg blir å gå på overtid enn at han kommer før da men..virker litt snodig for tiden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå