Gå til innhold

Flere som har meget puppefikserte barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han skulle nok gjerne ha holdt dem , klemmet dem, kost med de hele dagen og natta lang hadde det ikke vært for at jeg synes det er meget plagsomt og flaut når vi er ute. Det er jo over ett år siden han sluttet med pupp, men den kosinga tar aldri slutt. En ting er på natta for jeg kan ikke sove med langermet og høyhalset genser på, men om dagen, bare når jeg bærer han i butikken f.eks skal han gjerne ha handa si nedi genseren min.... Vi har holdt på lenge nå, han er blitt flinkere til å høre når jeg sier: neeeeeeeeei, du skal vel ikke ha hånda di nedi der nå, du som er så stor gutt. :o) Men han glemmer seg fort...Når vi ser på barnetv så sitter han og nikoser med hendene mine og holder dem hardt.Tydeligvis stort behov for hudkontakt da, men vil gjerne ha puppene for meg selv.

Når pleier barn å slutte å være opptatt av disse puppene da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lenge siden jeg har vært på disse sidene, er på barn i magen nå, men måtte innom og titte litt... Har det akkurat som deg. Kan ikke fatte at han ikke skal glemme puppen snart, begynner å bli skikkelig lei av at han plutselig prøver å putte hånda under genseren. Gir liksom aldri opp.. Men det beste er nok å være absolutt konsekvent. Ta hånda bestemt bort, og si at det ikke er greit. Samtidig viktig med kos og nærkontakt, bare ikke med puppen. Er nok viktig å være konsekvent både natt og dag.. Vet at dette ikke er lett, lykke til!

Skrevet

Sønnen din kose hvertfall med dem da, mens sønnen min griper etter puppene til tantene sine på gøy, fordi han ser at folk ler av det.

Skrevet

Sønnene til venninna mi er sånn. Sønnen min liker å holde hendene nedi i genseren, mellom puppene. He he

BAre gutter som holder på sånn...merkelig gitt..

Skrevet

Jeg har ei venninne med ei jente som holdt på sånn lenge etter amminga var over.

Ene gutten min på ca 2,5 har lært seg enkelte ord nå da. Så en dag jeg skulle løfte han ut av senga, og var toppløs, sa han begeistra : "mina puppa, mina puppa, mina puppa, mina puppa".

Skrevet

jenta mi på 2 er også sånn.. helt ekstrem. skal ta på puppene mine ved en hver anledning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...