Gå til innhold

Hvilke gore-tex sko anbefaler dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har så langt prøvd Elefanten (men de lages ikke lenger?), Ecco og Viking og jeg bare elsket Elefanten sine, men har da altså ikke funnet dem igjen. Ecco sine var vi veldig fornøyd med med tanke på at de var helt vanntette, men jeg synes de var så smale og litt tunge og stive også. Våres barn har brde føtter og det gikk ikke helt sammen med Ecco sko. Så prøvde vi Viking i fjord, to ulike typer siden ungene hadde ulike størrelser. Synes de hadde topp passform og var veldig lette, men ungene ble stadig våte på bena av dem så da var jo poenget med gore-tex borte. Klaget på dem, men butikken mente de var vanntette etter en test de utførste, mulig de ble våt fordi vannet rant over kanten? Men det skjedde jo aldri med de andre to merkene. I tillegg brukte viking skoene en eeeeeeevighet på å tørke. Var kjempemissfornøyd med dem. Nå har snart ungene bursdag og vi skal ønske oss gore-tex, men hvilket merke mon tro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har bare hatt Viking da, men har vært kjempe fornøyd med de, selv uten å ha impregnert de... :o)

Skrevet

Kom på en ting... Eneste jeg har å utsette på Viking sine er at de ser skikkelig slitte ut etter første runde i vaskemaskinen... :o)

Skrevet

Vaskemaskinen? Hvorfor vaske vintersko i vaskemaskinen? *uvitende*

Skrevet

Vi har hatt Viking-sko og var fornøyde.

Hva med Sorel sine, de skal være kjempegode.

Skrevet

Savner også elefantskoene.

I 2 år har lillegutt brukt ecco og har ingen ting å utsette på dem. Han bruker de som støvler innimellom også. Hopper i dammer og slaps. Aldri vært våt eller kald på bena etterpå..

Men, de har jo forskjellige typer ecco og viking. Jeg skal i hvertfall kjøpe akkurat samme type som jeg har kjøpt de siste 2 årene:) Da vet jeg hva jeg får!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...