Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 Hva kjøpte du? Fornøyd?
Septemberstjerna og Martine Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 Jeg kjøpte en vognpose med fleece, og er kjempefornøyd! Med bare body og strømpebukse i den posen var vesla god og varm hele vinteren. Sov ute i vogna.. Rask levering var det også.
Gjest Skrevet 18. august 2007 #3 Skrevet 18. august 2007 Ja, kjøpte en sånn "gymbag", som jeg skulle ha i stedet for nett, enkelt å kneppe av og ta med seg. Men det passet ikke på vogna:( Så ikke fornøyd, nei...
Gjest Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 Har kjøpt derfra en gang, en stelleveske. Var ikke fornøyd med den, så sendte den tilbake og fikk pengene tilbake uten spørsmål - super service! Anbefales :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå