Gå til innhold

Har du handlet fra going.no?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kjøpte du?

Fornøyd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte en vognpose med fleece, og er kjempefornøyd! Med bare body og strømpebukse i den posen var vesla god og varm hele vinteren. Sov ute i vogna..

 

Rask levering var det også.

Skrevet

Ja, kjøpte en sånn "gymbag", som jeg skulle ha i stedet for nett, enkelt å kneppe av og ta med seg. Men det passet ikke på vogna:( Så ikke fornøyd, nei...

Skrevet

Har kjøpt derfra en gang, en stelleveske. Var ikke fornøyd med den, så sendte den tilbake og fikk pengene tilbake uten spørsmål - super service! Anbefales :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...