♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 Er 36 fullgåtte idag og den siste uka har jeg blitt sååå mye trøttere enn jeg ellers har vært... Flere som har d slik..ser enkelte sover bedre og er mer opplagte, men hos meg er d omvendt.. ???? Skal til jordmor om tirsdagen..skal be henne måle hb da itilfelle d er noe jernmangel el noe..
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 18. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 18. august 2007 ikke noooen??
*1+1=2 små* Skrevet 18. august 2007 #3 Skrevet 18. august 2007 jeg er i 27. uke og kjempetrøtt:P ikke samme situasjon som deg...men fader så trøtt håper virkelig at jeg blir bedre og ikke trenger så mye søvn!
LuRiFaXeN Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 eg e bare supertrøtte heile veien..sove omtrent halve nattå, men får sove godt på mårenen..prøve å utnytta det. tror ikkje det har någe me hb å gjør... tror bare kroppen forberede seg på ting så ska sje framover ..(kansje?)
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 18. august 2007 #5 Skrevet 18. august 2007 Er like langt som deg og steintrøtt! Men får ikke sove så godt om natta pga turboen i magen. Han må ha adhd, være akrobat og fristilturner og ekstremsporter. Alt på en gang. Magen er konstant øm, såre ribbein og dessuten blir jeg uvel av dette. Kvalm og rar. Føler også at magen dras ned mot madrassen når jeg ligger på sida, slik at det gjør vondt! Og bare kvalmende å ligge på rygg. Det går ikke. Hadde jeg bare fått sove litt mer (prøver å få en dupp på dagen, hvis det blir litt roligere)...
Bigm@mm@*Fødekl@r* Skrevet 18. august 2007 #6 Skrevet 18. august 2007 Heisann! Kan skrive under på dette her jeg oxo. Er super trøtt om dagen, skulle nesten tro jeg hadde tatt noe sovetabl ol. Sover dårlig om natten, sover best etter kl04... før dette så føler jeg at jeg flyr på do hele tiden - trenger bare å snu meg i senga så må jeg tisse og den lille i magen holder det gående.... et spark dit og et spark dit hehe! Har oxo blitt mye mere surrete og glemsk ... Jeg skulle nok vært flinkere t å ta en dupp iløpet av dagen, men jeg skal bare ditt og datt først ..... Men vi får holde ut jenter, ikke lenge igjen nå ))
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 19. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. august 2007 Vi må nok holde ut ja;) Det kan ha noe med hb å gjøre..Man kan få synkende nivå på slutten også...Men men, det finnes det jo en kur mot:) Ja, syns også det føles som en har tatt sovetabletter:p Og soooom jeg gråter og er emosjonell nå, både pga av hormoner og FOR LIIIITE SØVN....Lille-gull gjør meg også veldig uvel til tider ja.
Gjest Skrevet 19. august 2007 #8 Skrevet 19. august 2007 snella snella (høygravid) : måtte sjekke om d var jeg som hadde skrevet det for har det helt likt som deg... jeg ville sjekket hb også ja, har 10,1 på siste måling jeg så nå spiser jeg leverpostei hver dag - og tar c vitaminer. Vil prøve dette først i håp om å slippe jerntilskudd. men bare å sove - det er viktig med hvile nå så ikke fortvil, er man trøtt så sov, evt gå ut å få litt luft .. det også er viktig så man ikke får hodepine av for lite luft og "for mye søvn",....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå