Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som skal føde i skien i nærmeste fremtid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp;) jeg skal det. forhåpentligvis rundt 11.sept. eller før;)

Skrevet

Jeg skal føde på TSS anytime!! Er 4 dager på overtid... kanskje vi sees??

Skrevet

fint navn på babyen din;) skal mest sannsynlig min også hete. det eller nicolai.

 

lykke til, håper han kommer snart siden du er på overtid!!

 

 

Skrevet

Takk for det:) Ja, synes det er kjempefint jeg også, er ikke så altfor mange som heter det for tida heller tror jeg, og det er jo litt greit.

Skrevet

Regner med å føde det nærmeste døgnet. Sitter nå med rier.

Har egentlig termin 27/8.

Skrevet

Da kan det hende vi sees.

Jeg er også på overtid, hadde termin den 15august.

Skrevet

innen de neste 3 ukene en gang kommer jeg til og føde i skien.....på en eller annen måte....håper virkelig ikke det blir så lenge som 3 uker til men.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...