sebbe Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 Er det noen som skal føde i skien i nærmeste fremtid?
Ladybug~N&E Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 jepp;) jeg skal det. forhåpentligvis rundt 11.sept. eller før;)
En gullgutt og snart ei tulle! Skrevet 18. august 2007 #3 Skrevet 18. august 2007 Jeg skal føde på TSS anytime!! Er 4 dager på overtid... kanskje vi sees??
Ladybug~N&E Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 fint navn på babyen din;) skal mest sannsynlig min også hete. det eller nicolai. lykke til, håper han kommer snart siden du er på overtid!!
En gullgutt og snart ei tulle! Skrevet 19. august 2007 #5 Skrevet 19. august 2007 Takk for det:) Ja, synes det er kjempefint jeg også, er ikke så altfor mange som heter det for tida heller tror jeg, og det er jo litt greit.
Cat-79 Skrevet 19. august 2007 #6 Skrevet 19. august 2007 Regner med å føde det nærmeste døgnet. Sitter nå med rier. Har egentlig termin 27/8.
sebbe Skrevet 19. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. august 2007 Da kan det hende vi sees. Jeg er også på overtid, hadde termin den 15august.
Andie82*tobarnsmor* Skrevet 19. august 2007 #8 Skrevet 19. august 2007 innen de neste 3 ukene en gang kommer jeg til og føde i skien.....på en eller annen måte....håper virkelig ikke det blir så lenge som 3 uker til men.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå