Gå til innhold

Hvilke kjedebutikker handler du klær i - og IKKE?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her blir det mye h&m, men har oppdaget etterhvert som jeg har blitt gammel at b-young har jeans som passer. Pop-in har en del fint også.

Butikker jeg aldri er innom er feks

bikbok (for tjukk og feit)

match (for dyrt)

vero moda (de er så tynne de som jobber der....)

cubus (alt jeg har kjøpt der rakner ved første vask)

vivikes (for gamle damer - trodde jeg helt til jeg fikk tips om ei jakke der i dag - må inn og se)

Det var dem jeg kom på....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Handler mest på cubus, siden det er billig, og omtrent den eneste klesbutikken de har her i bygda :-)

Handler litt på Match (som er den andre butikken de har her i bygda..he, he) hvis det er noe på tilbud ;-)

Og drar jeg til byn, så liker jeg å handle på Vero Moda eller Bik Bok.

Også handler jeg mye på H&M til ungene, siden det er så billig :-)

Handler av og til på Lindex også. Der har de ofte veldig mye fint på tilbud til barn :-)

Skrevet

andler lite på hm- liker ikke kvaliteten der. undertøy er greit der da- og selvsagt dukker det opp noe ok innimellom.

bik bok handler jeg sånne tynne enkle gansere og topper. noen bukser og cardigans-- synes bik bok apelerer mer og mer til fjortiser- for å bruke det ordet.men bik boki oslo synes jeg ar mye finere ting enn bik boken her.

vero moda, benetton, handler jeg på....

lindex handler jeg aldri på... vet egentlig ikke hva de har der heller....

hmmm.husker ikk ehlt jeg egentlig. nå nå rjeg skla komme på navn.. hihi

Skrevet

Handler mest på:

Vero Moda - de har så mye fint der, finner alltid noe jeg liker

Bik Bok - Masse fine klær til en relativt billig penge (spesielt topper) og så er de som jobber der alltid utrolig hyggelige og hjelpsomme

H&M - ikke så mye her, men finner av og til noe, spesielt i katalogene

Vila - de har ofte klær som er litt for sære for min smak, men av og til finner jeg noe jeg faller helt pladask for

Handler aldri (nesten) på:

Cubus - hender jeg kjøper en topp/genser, men ytterst sjeldent, føler at klærene der enten er for unge eller for "gamle" for meg

Lindex - handler undertøy her, men aldri klær, synes klærene er formløse og for "gamle" for meg

vivekes - altfor dyrt!

b-young - har aldri funnet noe der jeg liker

Skrevet

Jeg handler på:

PopIn: (Buksene mine er som regel derfra)

KappAhl

B-Young (fant plutselig masse der)

Lindex - var "kjerringbutikk" for meg før, handler undertøy der, har ikke så mange plaggene derfra

Skrevet

Handler stort sett på Vero Moda, Only, Zara, Mango, Lene V o.l. Finner aldri klær til meg selv på H&M, Lindex, KappAhl, Cubus o.l.....Men snuppa får ofte klær derfra, da de har bedre klær for de små (min mening). Er ikke sånn at jeg MÅ ha merkeklær eller noe sånt, men finner bare ikke noe som passer til meg der liksom.

Skrevet

Jeg handler på KappAhl, Vero Moda, Lindex - der finner jeg overraskende mye fint faktisk;) Litt på Hennes og Mauritz, Cubus, Lene V, B-young.

Har vel et og annet plagget fra Pop-in også.

Undertøy finner jeg i dagligvaren hehe, Pierre Robert-trusene er jo gode jo. Og lindex.

Til ungene blir det masse Hennes og Mauritz, til største også litt WoW. Og ellers Cubus. Yttertøy gjerne fra sportsbutikk.

Skrevet

Jeg handler kun som regel på:

BikBok

Vero Moda/Bestselger

H&M

Popin

Lindex (for undertøy)

Handler sjelden klær til meg selv på:

Lindex

Cubus

Kappahl

Skrevet

Handler litt her og der i grunn;

Cubus- undertøy Triumph super kvalitet

Voice of Europe

Kappahl

Bianco

Match

Bennetton

Handler sjelden eller aldri på

H&M

Lindex

Reflex (har fått så ræva service der, så de er boikotta...)

Skrevet

Handler på H&M, Zara, Carlings, JC (noen ganger), Mango og Oasis

Handler ikke på bik bok (fjortis klær etter min mening), Lindex, Cubus og Vero Moda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...