casiha Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 Noen andre som har smerter i ribbeina,vondt når de hoster,flirer eller anstrenger seg.?tongt å komme opp etter at man har sotte/logge.Virker som babyen ligger å presser ganske langt oppe.Å babyen har ofte sparket kraftig ved ribbeina.
conney skal ha nr 2:) Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 Ja, det er ikke noe serlig med de vondtene assa.. Men viss det er noe trøst så blir det bedre når magen synker litt, det gjorde det på meg i alle fall:) Lykke til
Mazza** Skrevet 18. august 2007 #3 Skrevet 18. august 2007 skulle tro det var jeg som hadde skrevet dette innlegget her jo........er helt kjørt om dagen jeg...orker ingenting og bare vondter....og lurer fælt på når magen har tenkt til å synke....er i uke 38 nå
M-Tos Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 Jeg mistenker at min kar tar spenntak mellom ribbeina og presser alt han kan, bare på pur f... Etterpå bruker han blæra som trampoline. Ellers venter han til jeg nesten har sovna - så skifter han brått stilling, da er han garantert at jeg våkner igjen. En utspekulert liten tass! Rett og slett et bøllefrø...
nennemor og vesla Skrevet 18. august 2007 #5 Skrevet 18. august 2007 Jepp, her har vesla plassert beina sine godt oppunder ribbeina på høyre side, og noen ganger synes hun at det er morsomt å gi mor et spark i siden.. Slitsomt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå