Anne-B. Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 Termin i morra.. Og denne jenta lar vente på seg. Var på helsekosten for å kjøpe te av lakrisrot, men det hadde de ikke. Det skal visst hjelpe for at slimproppen går. Som ei venninne sa, vi gravide er så herlige vesener, tenker bare på slimproppen og tegningsblødninger og sånne ting. Hehe. Datra mi er invitert i bursdag på mandag fra kl 1700 til 1900, og papsan skal være med henne.. DA blir det nok fødsel, skal dere se! Bare vent.. hehehe
Bæremeisen Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 Jepp, jeg kan prøve samtidig som jeg prøver meg på en soldans, er drittlei regn nå.... Uansett må du ha masse lykke til, så nærmt har du ikke vært før .....
Anne-B. Skrevet 18. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2007 hihi, takk Nærmere for hver dag som går!
stinky-monkey Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 Jeg har født 3 ganger, og alle kom over ei uke etter termin. 2 ble satt igang pga overtid, og andremann kom av seg selv 8 dager over termin. Jeg har prøvd ALT for å få igang fødsel og INGENTING har funket på meg.. så jeg tror at man rett og slett bare må vente og være tolmodig. Babyen kommer når den er klar for å komme, og føler seg moden for verdens lys ;-) Tolmodighet er tingen...he,he!! (kan ikke huske jeg hadde så mye av det da men..). Men jeg tror hvertfall at forskjellige ting som folk sier skal hjelpe for å få igang fødselen er bare rene tilfeldigheter. Jeg har prøvd alt fra sex, bringebærblad-te, lakrisrot-te, kanel, ananas, rømmegrøt, fødselspizzaen, sterk krydra mat, hopping og spretting (vel, så mye man klarer når man er på overtid og har en svær vannmelon hengende foran seg på magen)... osv osv osv.. Har prøvd ALT!!! Vil bare si lykke til :-)
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 18. august 2007 #5 Skrevet 18. august 2007 Hah GLEM DET a, jeg er før deg i køen assa!!!!!!! He he!! Hadde nemlig termin for seks dager siden... så jeg skal føde først!!!!!!!!!!!!
Circe Skrevet 18. august 2007 #6 Skrevet 18. august 2007 koooooooomme da bebis.... kooooooooooooooooooooooooooooomme.... skal få iiiiiiis.... lover... Kooooooooooooooooooooooooomme da baby.. ))))
Anne-B. Skrevet 18. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 18. august 2007 Hihi, ja, du kan få lov til å føde først da, det syns jeg ))
Anne-B. Skrevet 18. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 18. august 2007 scubidoo; nei, jeg gidder ikke å prøve ut alt mulig. NOen snakket om tunge måltider, jeg spiste biff med bakt potet i dag, så om det har noen effekt, så får det være en bonus utover et godt måltid. Hehe Jeg liker te, så den lakrisrotteen var nå ei grei investering da. Tusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå