Sentralstøvsugeren Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 Jeg spør deg direkte siden jeg har sett nicket ditt ved flere anledninger og fått inntrykk av at du er en hyggelig jente. Hva er det med denne tråden til Vålrenga12 som gjør at dere legger dere på dette nivået?
Monajenten Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 Hei! Tror kanskje vi har litt forskjellig tolkning av ting. Jeg syns absolutt ikke jeg "la meg på et nivå" (som jeg forstår du mener er et lavt nivå) med det jeg skrev. Jeg spurte helt oppriktig, og mener fortsatt de tingene jeg skrev. Her er det jeg skrev: --------------------------------------------------------------------------------------------------- Hmm...dette innlegget ble skrevet i natt, og det er bare noen minutter siden du skrev her sist. Må du ha siste ordet ? Synd at du skal la ting gå sånn innpå deg. Du må forvente ærlige meninger / sterke meninger når du skriver innlegg. Kan ikke forvente at alle skal svare det du ønsker. Sånn er det bare. Håper du får det fint, selv om du ikke kommer til å være her mer. Monajenten Og så reagerer jeg også litt på at du selv dytter opp igjen tråden syv-åtte timer etter siste svar. Er det for at flest mulig skal se at du har dratt (selv om du er her enda?) Og nei, det er ikke meningen å være frekk, jeg bare lurer seriøst. ------------------------------------------------------------------------------------------------ Hadde satt pris på om du kunne fortalt meg hva som var gale her, for jeg ser ikke noe gale.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå