Hemmeligheten Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 Jeg bare lurer på hvor ofte dere må treffe venner for å føle at dere har ett sosialt liv? Noen virker det liksom som de har nok med kjærste og bebi mens andre er på farten hele dagene. Hvordan er det med deg?
mto2 Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 Eg har mange venner det går mnd mellom kvar gong eg ser dei. Elles pleier vi å besøke folk eller ha besøk ca annankvar laurdag. Får elles det sosiale dekka av kollegaer på jobb og familien. Har aldri vore kjempesosial og rest rundt på vennebesøk. Har kanskje samanheng med at eg er oppvaksa på ein litt avsidesliggande gård.
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 18. august 2007 #3 Skrevet 18. august 2007 Nå har ikke jeg noen bebi ennå og heller ingen samboer så jeg kjeder meg myyyyyyyyyyyye! Jeg har behov for å treffe folk iallefall annenhver dag..går d mye lengre enn det, blir jeg gal.. Kommer nok til å roe ned dette når nusket blir født, men kommer til å gå ut da også ja..Man behøver å treffe andre voksenpersoner og ikke isolere seg med bayen..D er ikke sunt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå