Anonym bruker Skrevet 18. august 2007 #3 Skrevet 18. august 2007 Nei, synes bare hu er så ofte her inne. Skulle tro at om hun hadde barn skulle hun ikke hatt så mye tid til slikt som dette.
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 Har du barn? Du er her vel like mye, siden du vet at hun sitter her så ofte? Syntes det er dumt å legge ut slike innlegg, du kunne heller spurt henne på PM. Men har en liten følelse av at dette bare var et forsøk på å være ekkel...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå