Gå til innhold

Dette forventet jeg IKKE av stokke stolen!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vasket den da, men med jif skuremiddel og en svamp for jeg fikk ikke bort flekkene med en våt klut.

Glemte å lese bruksanvisningen før jeg gjorde dette, men regnet med at den måtte da tåle å bli vasket, det er jo trossalt en barnestol, nå har altså lakken sprekt på sittedelen og jeg er veldig skuffet over at en så dyr stol ikke skal tåle å bli vasket!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er ikke alltid at treverk tåler å bli vasket med jif skurekrem.. det hadde vel gjelt om du hadde et rådyrt kjøkkenbord også? Men ta og klag, den skal tåle å bli vasket, men kanskje ikke med skuremiddel?

Finnes det bruksanvisning til de? Kjøpte min brukt jeg da....

Skrevet

Forventer du at lakken IKKE sprekker når du skrubber den med skrubbekrem?

Skrevet

Du finner nok ikke mye lakkert treverk som tåler å skrubbes med jif skurekrem da...

Skrevet

Står at fuktighet kan få lakken til å sprekke og at de ikke anbefaller å vaske den med vaskemidler eller bruke mikrofiber klut, så da kan jeg vel ikke klage?

Skrevet

Synes faktisk kvaliteten på lakken er dårlig jeg også, selv om jeg ikke har vasket med skurekrem. Har egentlig aldri tenkt på å klage, men burde kanskje gjøre det, slik at kvaliteten kanskje forbedres . Så synes absolutt du bør klage!

Skrevet

Har vasket min med microfiberklut. Så lenge den ikke er veldig våt, kan jeg ikke skjønne at det ikke skal funke? Min har ikke sprukket.

Skrevet

Nei, tror nok ikke at det er noe vits i å klage om det står he he. Men gjør det noe at den har sprukket da? Du får pusse den og lakke på nytt når det blir for ille ;o)

Skrevet

Da jeg kjøpte småtten sin, sa de at vi måtte være forsiktig med bruk av microfiberklut på lakkerte møbler generelt.... Microfiberen "tar med seg" lakken.

Skrevet

Jeg får bare snu sittedelen da, hjelper sikkert ikke å klage når det stod som det stod i bruksanvisningen, men synes nå de burde få bedre kvalitet siden dette er en barnestol.

Skrevet

Ok, takk for tips. Bruker microfiber på alt jeg, både lakket bord, stoler osv. Har ikke merket at lakken blir ødelagt, men det er vel kanskje et tidsspørsmål før det blir synlig?

Skrevet

Men det er jo en trestol. Dersom den ikke hadde vært lakket, hadde det iallefall vært vanskelig å vaske den.

Skrevet

Jif kjøkken spray har gått greitt på min stokke stol, men jeg har ikke prøvd med skurekremen...

Skrevet

De blir vel gradvis mattere og mattere visstnok... Dumt da, jeg eeeelsker microfiberkluter

Skrevet

De finnes jo barnestoler i plast også, kanskje det er mer i tråd med dine ønsker i forhold til bruk og reinhold?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...