Meg og mini med ny spire :) Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 så du hadde sydd noe sånn mei tai greier( hehe aner ikke hvordan det skrives) men uansett... har du brukt noe oppskrift? var det vanskelig? hvordan fungerer de egentlig? mini på 10 kg begynner i bli tung i babybjørnen, selv om det går enda. er det lettere å bære i en slik??
Gjest Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 Brukte oppskriften på tettinntil men gjorde den om litt sånn at den passet meg bedre.. Har skrevet inn oppskriften til en her inne, skal se om jeg finner linken til deg Mei tai er MYE enklere å bære i enn bb, datteren min er 16.5 mnd og 12.5 kg, jeg får mindre vondt i skuldrene av å bære henne i mt nå enn jeg fikk når jeg bar henne i bb når hun var 4-5 mnd.
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 18. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2007 skal gå inn på tettinntil å kikke jeg.. se om jeg forstår noe..hehe håper ikke man må ha veldig gode symaskin-kunnskaper...
Gjest Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 Her er linken http://www.dinbaby.com/forum/thread/10032436 Jeg er ikke akkurat noen sy dronning så det er ikke vanskelig hehe
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 18. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. august 2007 takktakk.. hmm, jeg vet ikke helt om jeg tør å begi meg ut på det enda.. hehe.. det så jo veldig greit ut å bære i sjal også, ha et sjal med ungen på hofta liksom.. har du prøvd det?
Gjest Skrevet 18. august 2007 #6 Skrevet 18. august 2007 Nei det har jeg ikke prøvd Det får prøves på en eventuell nestemann..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå