Monajenten Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 Har du begynt å spare til bursdagsgaven min?
Gjest Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 Spare nei....? Jeg har pengene, skal kjøpe den gaaaanske så snart skjønner du!! Mihi... Jeg snakket med tremenningen min, og hun hadde bestemt seg for å ikke bli medlem i bokklubben:( sorry...
Monajenten Skrevet 18. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2007 Å ja selvfølgelig, tenkte ikke på alle koffertene med millionlapper under sengen......... Det var tullete av tremenningen din, men jeg har fått koffertene mine så jeg er fornøyd jeg:-D Fikk vervet en annen:)
Gjest Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 Tremenningen min er en tulling=P Skal være sur på henne for deg!! Jeg har bare en million under sengen... Resten står på kontoen som skal belastes nå snart ved kjøp av bil og ting til Monajenten seff...
Monajenten Skrevet 18. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. august 2007 Ja det høres bra ut! Skulle bare mangle forresten, det er jo ganske mange ting du skal kjøpe.....:-p Flott at du skal være sur på henne:-D
Monajenten Skrevet 18. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 18. august 2007 Pysa da, din blandingsrase:-p Ta deg en tomat, du...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå