Gå til innhold

HADE- NÅ FORLATER JEG DERE!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

HERREGUD-så irriterende de innleggene er!!! Bare gå-hade-bye-adios!!!!!!!! men neida; Vil ha sympati..grine grine..buhuuu......... SKJERP DERE KVINNFOLK SOM SKAL LIKSOM VÆRE I STAND TIL Å TA VARE PÅ BARN!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og dette kan du ikke si med nick...fordi..?

Skrevet

Håper du ikke finner veien tilbake!

Skrevet

Pøh, du er nok tilbake innen 5 minutter;-p

Skrevet

er vel egentlig enig, jeg da..

hvis man føler seg uretfferdig behandlet og ikke har lyst til å være innom lenger er det vel bare å la være...

når man annonserer det på den måten er det vel for å få tilbakemelding på en eller annen måte..

blir nesten som alle andre rare rop om hjelp....

Skrevet

Signerer dama.

Men er koselig om folk sier hadet fordi de blir her mindre etter endt permisjon, de blir uten nett e.l. Men når folk liksom skal slutte fordi de har blitt motsagt blir litt dumt.

Skrevet

Da er jeg dum da.

Me jeg kjenner mange her inne og vet at det er mange av de som ikke har fått det me seg og ville at de skulle vite det så de kan finne meg andre steder.

Jeg er her nå, men jeg er ikke på skravlesiden.

Skrevet

Tror du liksom noen liker deg på krangle da ditt nek?

Du med dine grineinnlegg, ingen orker å krangle ed deg da vet du. Man må sikkert trøste deg i flere døgn etterpå.

BUHUUUU, stakkars meg, alle er så slemme!

Så du vet det til en annen gang, du er en liten DRITTUNGE!!!!!

Skrevet

Leste igjennom tråden og en ting er at det blir så utrolig tåpelig hele greia...

Først diskuterer men, så sipper man, så skal det tas gruppeklem, så skal noen dra fordi man blir fornermet........hallo, nett................?? VI er på nett:::

Faen kan ikke regne med at alle legger seg flate etter folk, vi er forskjellig.

Må jo si at dette anonyme innlegget heller ikke er en av de smarte da...............men ikke en bombe det heller av en anonym skravler som ikke tør å skrive sin egen mening på skravlesiden.

Skrevet

Men dere er jo søren meg like dumme alle sammen som IKKE FATTER AT DET ER DEN ENESTE GRUNNE TIL AT JEG IKKE GIDDER Å VÆRE DER MER...

Makan til kjerringer.:!!!!!!

Skrevet

Men, ærlig talt. Har ikke du sletta profilen din enda. Er vel snart ett døgn siden du "truet" med det. Eller ville du bare teste populæriteten din??? Stakkars deg. Du er virkelig oppmerksomhetssyk...

Slett profilen din nå. Bli ferdig med det. Vet du ikke kommer til å gjøre det.

Skrevet

Kanskje jeg sletter og kanskje ikke. Det var det jeg sa.

Jeg tar meg tid til å svare de jeg kjenner og de jeg ikke kjenner så godt soom sender meg PM´er.

Får jeg ikke lov?

Skrevet

Er du her enda..???? Du er bare patetisk

Skrevet

For en dramaqueen Vålerenga...

Skrevet

''SKJERP DERE KVINNFOLK SOM SKAL LIKSOM VÆRE I STAND TIL Å TA VARE PÅ BARN!!!!!!!"

hahahahaha...Det var rette rumpestumpa som feis, HI!

Skrevet

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det er flere igjen enda! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nei! Jeg får får ikke brukt de opp jeg ass!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...