Gjest Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 Mener det er det det heter. Sånn dings som fjerner hår på legger, armhuler osv. Hvordan er det å bruke? Veldig vondt? Helt greit? Hvor lenge holder hårene seg borte? Kan den brukes på bikinikanten også (og evt litt utover bikinikanten også ;-))? Tror dere det er stor forskjell i kvaltitet på en billig en og en dyr en? Ble mange spørsmål dette, men vurdere å kjøpe en slik, eller hive den på ønskelisten til bursdagen, men vil gjerne høre om noen har noen erfaringer først :-) Kan legge til at jeg ikke synes voksing av legger og bikinikant var nor særlig vondt.
Pysa Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 Bruker den overalt, jeg. ikke noe særlig vondt. Syns den er vondest på leggene, faktisk. Må ta det litt forsiktig, for ellers brekker hårene i stedet for å rives ut, og da er jo poenget borte. Ser ikke for meg å fjerne hår på noen annen måte. Ville nok investert i en litt dyrere modell.
så var vi 4 Skrevet 18. august 2007 #3 Skrevet 18. august 2007 jeg prøvde å fjerne under armene, men det var så jææææævlig vondt at det gjorde jeg bare en gang, bikinilinja er IKKE noe bedre Men funker bra på leggene da. Har en til 4-500 kr og den er mye bedre enn den til 200. Men nå ligger alt nedpakka og ubrukt for det tar så lang tid
BettyBoob Skrevet 18. august 2007 #5 Skrevet 18. august 2007 jeg har en sånn silkepil fra braun til 6-700 kr. Første gangen gjorde det så vondt at jeg satt og hylte, men blir bare mindre og mindre vondt for hver gang Siden hårene gror litt i forskjellig takt så blir det litt opp og ned hvor langt tid de er hårfrie, men mye lenger enn med høvel - da får jeg stubber bare etter få timer... Kan brukes omtrent hvor du vil, men jeg bruker den kun på beina.
Gjest Skrevet 18. august 2007 #6 Skrevet 18. august 2007 Har også en dyr til 7-8 hundre.Dritt synes jeg!Under armene gjør det sinnsykt vondt og man må holde på leeenge,bikinilinja er uaktuell,auauauau (er ingen pyse da..,men..).Leggene går det greit på,men bruker uhorvelig lang tid.Synes de kom så fort tilbake jeg,har egentlig veldig lite hår,men det ble mer og hardere etter bruk noen ganger.Har sluttet å bruke den..Kjipt for jeg hadde ønsket meg den i maaange måneder:/
Pysa Skrevet 18. august 2007 #7 Skrevet 18. august 2007 Det er jo bare leggene som tar noe tid å snakke om. Og dem tar jeg mens jeg farger håret eller noe. Men har ikke så mye hår på leggene 8og heller ingen type for tida :-) ), så det blir ikke så ofte. er det pluselig sommervær, hender det jeg bruker høvel på leggene i dusjen.
Gjest Skrevet 18. august 2007 #8 Skrevet 18. august 2007 Hmmmm... Litt delte erfaringer her later det til. At det er tidkrevende skal nok gå bra, er bare til å gjøre det mens jeg ser på tv eller noe sånt på kveldstid det. Dere som synes det gjør veldig vondt, har dere prøvd voksing og synes dere i så fall det var likt det eller verre/bedre? Og hva ER egentlig laaaang tid? ;-) 1 time, 2 timer? Mer, mindre?
*dum&deiLig*™ Skrevet 18. august 2007 #9 Skrevet 18. august 2007 Det er vel ca som voksing, bare at maskinen napper ut enkle hårstrå istedenfor et helt område om gangen. Har samme funksjon, men er mer effektiv en pinsett;-p Har ikke prøvd selv, men har venninner som har den.
Pysa Skrevet 18. august 2007 #10 Skrevet 18. august 2007 Den første gangen var jeg veldig redd, og smurte meg under armene med sånn emlakrem. Lot det virke i en drøy time. (dekket ikke til med plast eller noe, bare "lukket" armhulene) Da ble det jo ikke noe vondt. Og de neste gangene er det jo mye mindre hår, så det er slettes ikke vondt. Pass på å holde huden stram, da virker det best og det gjør minst vondt.
Gjest Skrevet 18. august 2007 #11 Skrevet 18. august 2007 Ok, takk for tips! :-) Men fortsatt, hvor lang tid tar det å eppilere ett par hårete legger? ;-)
Pysa Skrevet 18. august 2007 #12 Skrevet 18. august 2007 hm... er du veldig hårete? Hehe, neiiii, hvis man ikke stopper for å hyle av smerte, tar det vel en liten halvtime? Den første gangen, senere går det jo fortere.
Bæremeisen Skrevet 18. august 2007 #13 Skrevet 18. august 2007 Nå er jeg litt sliten her, trodde virkelig du spurte om det var noen som hadde rullator her!!!!!!!! Lol, tror jeg må ta meg en kopp kaffe.... ha ha
Gjest Skrevet 18. august 2007 #14 Skrevet 18. august 2007 Hehehe.... Ja, har du noen å anbefale? Er litt dårlig til beins her vettu. Må være en som har innebygd motor slik at den kan ta igjen en 3 åring ute ;-)
Gjest Skrevet 18. august 2007 #15 Skrevet 18. august 2007 Sier bare Big Foot jeg... Han er nesten hårløs i forhold! Neida, hehe... SÅ ille er det ikke, men har litt mørk og kraftig hårvekst, er derfor jeg vil prøve noe litt mer permanent enn høvel siden det med høvel er sjeggstubber tilstede bare en dag etter barbering...sukk...
Bettybu Skrevet 18. august 2007 #16 Skrevet 18. august 2007 Kjøpte meg en, engang jeg egentelig hadde dårlig økonomi.... Brukte den EN gang på leggene. Vondt ja, men når hårene vokste ut, laget de røde "nupper" i huden...ikke akkurat lekkert!!! Hårene la seg liksom under det ytterste hudlaget. Visst jeg jevnlig hadde brukt skrubbekrem på leggene hadde det kanskje vært bedre?? Tror den har liggrt i et skap i mer enn 10 år, ga den bort på mandag....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå