Gjest Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 Styrer med i kveld da? Kjeder meg litt. Ingenting på TV, fotballkampen på TV2 står på. Surfer litt på nettet, men lite å finne der også. Og nesten ingen å chatte med. Gullet mitt sover søtt, så stille og rolig. Er jo godt det da. Nettopp fått i meg kveldsen, blei gryterett, enkelt og greitt.
så var vi 4 Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 kidden her har akkurat sovna, han er syk og jeg er sliten. Skal legge meg tiiiiiidlig i dag!!! I morgen drar han til pappaen sin.
Gjest Skrevet 18. august 2007 #3 Skrevet 18. august 2007 Skjønner godt at du er sliten da ja. Eg har sjølv hatt ein periode kor eg har vert veldig sliten, da gullet mitt hadde mange urolig netter, men mykje skriking i søvne. Godt du får avlastning i morgon da. Blir nok tidlig seng her også, oppe siden kl 6. Du må kose deg resten av kvelden da! Og god betring til sønnen din!
Snuppa! Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 Vi er hjemme vi også. Jeg er syk,er kjempesliten etter en dag med jenta mi på 2 år og 4 mnd. Er så slitsomt å være alene når man er syk Tenkte jeg skulle legge meg tidlig,men så fikk jeg så lyst å se lørdagsfilmen på tv 2 som begynner halv 10,noen som har sett den?
så var vi 4 Skrevet 18. august 2007 #5 Skrevet 18. august 2007 åh den hadde jeg glemt helt av for jeg ville også se den... hmmm... søvn er jo oppskrytt
Gjest Skrevet 18. august 2007 #6 Skrevet 18. august 2007 Nei har ikkje sett den. Mulig eg tek ein titt sjølv, sjølv om senga frister mest. Ein kjedeleg kveld kan man seie. Og eg som kunne vert i Oslo denne helga, men den gang ei. Er ikkje noko særlig å ikkje vere i form når man har små barn nei, veit korleis det er. Så håper du snart blir frisk igjen, og får muligheten til å slappe av litt.
Snuppa! Skrevet 18. august 2007 #7 Skrevet 18. august 2007 Synd at det ikke blei Oslotur på deg i helga riwer.. Noe som kom i veien?
Gjest Skrevet 18. august 2007 #8 Skrevet 18. august 2007 Har hatt ei ganske så urolig tulle den siste tida, og gruet meg til å køyre 7-8 timer aleine med tulla mi. Derfor utsatte eg turen. Så eg får prøve å ta turen igjen seinere, får 1 veke aleine i oktober.
Snuppa! Skrevet 18. august 2007 #9 Skrevet 18. august 2007 Skjønner. Vi var i oslo i sommer,ca 8 timer å kjøre. Jeg kjørte sammen med kjæresten da og datteren min,det var sliiiitsomt ihvertfall. Har ei jente som liker dårlig å kjøre bil. Så hadde ikke klart turen med henne alene.
Gjest Skrevet 18. august 2007 #10 Skrevet 18. august 2007 Har også ei jente som liker dårlig å sitte i bil. Så eg gruet meg rett og slett. Fly hadde nok vert betre, ulempa med det er at man ikkje får med seg alt ein har behov for, blir for mykje for ein person å bære på. Eg hadde jo tenkt å vert borte 5-6 dager.
Snuppa! Skrevet 18. august 2007 #11 Skrevet 18. august 2007 ja,ikke sant. Vi bodde litt i oslo og litt i moss,så vi var ganske avhengig av å ha bil der. Blir nok enklere når barnet er større og skjønner mer var ihvertfall konklusjonen vår etter ferien
Gjest Skrevet 18. august 2007 #12 Skrevet 18. august 2007 Ja, blir nok meir kos å reise når barnet forstår meir. Så gleder meg til det. Neste år blir det nok akvariet på oss, tenkte på dyreparken, men tenkte vi skulle utsette det til barnet var 3 år. Så til dess får vi kikke på fiskene i Bergen.
yinyang Skrevet 18. august 2007 #13 Skrevet 18. august 2007 Jeg kjedet meg også i sted, men nå sitter jeg og laster ned masse masse musikk!!! Har ny pc, så jeg må fylle den opp med alt JEG liker... Mye som har forsvunnet av cd-er fra ungdomstida og fra skillsmisse og sånt! Har lastet ned ihvertfall 200 låter på 2 timer nå. Råkoser meg Akkurat nå spiller jeg "Don`t look back in anger" Oasis!! Muuuuahhh..................
Gjest Skrevet 18. august 2007 #14 Skrevet 18. august 2007 Da må du få lastet ned Working class heroes, den er så fin. Og han som synger er så kjekk!! Sitter sjølv å høyrer på musikk eg har lastet ned, er jo så mykje fin musikk for tida.
yinyang Skrevet 18. august 2007 #15 Skrevet 18. august 2007 Hehe, Green Day ja.. Hadde glemt de, takk takk, den er nå lastet ned
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå