tasah Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 Tenkte jeg skulle strikke (og kanskje tove?) engler i julegaver til bestemor, oldemor osv. Er det noen som har tips til gode bøker eller mønsterhefter? Aller helst ser jeg for meg å strikke frem og tilbake, "flate" engler, men har ikke funnet noen oppskrift på det enda.
RajaPia Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Vet noen her inne hadde en link til ei side med masse fine engler , men jeg har den ikke lenger . Desverre var den på engelsk, et språk jeg er dårlig til å lese oppskrifter på , men var masse fint der.Husker ikke om de var tovet da... Kanskje noen har den fortsatt.
Gjest Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 Vet noen hadde oppskrift på det inne på sykroken. Du kan spør der www.sykroken.net
tasah Skrevet 23. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. august 2007 Takk for svar Den første linken var til hekla engler ja, er ikke så dreven i det enda så jeg må nok finne meg noen som er strikka. Fikk også tips om Sandnes sitt julehefte, er visst noen fine der også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå