Gjest Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 pga diverse saker så blir jeg nok på y.a. en god stund og vi planlegger nr 2 nå. er det noen som har vært borti trygd/attføring og som har blitt gravide?? :s
Gjest Skrevet 18. august 2007 #3 Skrevet 18. august 2007 hvordan forklarte du trygdekontoret/aetat dette og hvordan gikk det økonomisk etterpå?
frutilla Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 jeg gikk på tiltak og måtte prøve noe annet så jeg slutta så aetat brukte 8 måneder på finne meg noe annet og i mellom tiden ble jeg gravid.jeg måtte betale tilbake de første 6 ukene etter at jeg fikk sønnen min.dem stopper pengene hvis du ikke kan prøve deg i jobb.jeg gikk videre siden jeg fikk ikke noen ting ut av prøving av jobb så søkte jeg midlertidig uførestønad.
pøber´n & je Skrevet 18. august 2007 #5 Skrevet 18. august 2007 Jeg har fått vite at om jeg blir gravid, stopper de pengene med en gang jeg finner ut at jeg er gravid
hüpf-kuh Skrevet 18. august 2007 #6 Skrevet 18. august 2007 Jeg gikk på attføring(skole) og ble gravid i 2005. Fikk beskjed om at jeg fikk permisjon fra tiltaket i 6 uker etter fødselen, var jeg ikke tilbake etter de 6 ukene mista jeg attføringen. Og de stopper attføringspengene de ukene en er borte fra tiltaket. Du får det engangsbeløpet på ca 34 000,- da. Går du på skole kan du ha rett på fødselsstipend fra Lånekassen. Du kan vel også søke permisjon fra tiltaket men da får du ingen økonomiske stønader fra NAV.
Gjest Skrevet 19. august 2007 #7 Skrevet 19. august 2007 hva fikk dere frem til fødselen? fremdeles yrkesretta attføring eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå