Gå til innhold

Ang. lite liv....

Anbefalte innlegg

Skrevet

....ringte føden idag pga lite liv det siste døgnet!

Fikk komme inn, MEN alt var utmerket..;))

Grunnen var at morkaka lå foran og pluss at jeg har litt ekstra spekk..

That's all;))

Gjett om jeg er letta;))

KOs dere på lørdagskvelden....

Videoannonse
Annonse
Gjest Ut på tur
Skrevet

Tenk om du ikke hadde ringt ... da hadde du fortsatt hatt hjertet i halsen ;)

Er så bra man blir tatt på alvor når man er urolig ;)

Skrevet

Vet;) Godt å kunne ringe dit og evt komme inn dit hvis man er bekymra...

Skrevet

Hva er "lite liv"? Har du ikke kjent noe liv på en hel dag eller er det mindre enn normalt? Jeg for min del har kjent mindre liv enn normalt siden torsdag, men så tenker jeg at jeg har vært i litt mere aktivitet enn vanlig så da sover vel kanskje prinsessa litt mere. Jeg vet ihvertfall at jeg har kjent liv hver dag for det sørger jeg for å ha kontroll på før jeg legger meg. Men at jeg har opplevd "mindre liv" de siste dagene er helt sikkert. Det verste er nok at jeg ville aldri vært det minste nervøs hadde det ikke vært for BIM - man blir nok litt paranoid av å Bimme en del :-)

Skrevet

Jeg var på kontroll hos jordmor på torsdag og da fortalte jeg at jeg kjente mindre liv siden onsdag kveld. Hun ringte føden og de ville ha meg inn. Jeg ville ikke, synes ikke det var noe krise men jeg reiste dit.

Tok sparke prøve og UL og alt var i skjønneste orden. Sa til legen at jeg ikke ville dit og vil ikke virke som hysterisk førstegangsfødende men hun mente at jordmor jeg går til gjorde bare jobben sin.

De sier vi skal kontakte føden hvis vi kjenner mindre liv enn ellers.

Skrevet

Hmmm, kanskje man bør ta en telefon da. Planen er å ha en 100% avslappingsdag i morgen så jeg kan se det an til litt utpå dagen og hvis det er det samme da så kan jeg ringe.

Det er som du sier Tiger-baby i magen, jeg vil ikke virke som en hysterisk førstegangsfødende. Takk for svar ihvertfall - jeg skal se det an i morgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...