1kar&1møy&meg™ Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 fryktelig mange som sier de ikke stemmer Frp her ) og alikevel er det et av Norges aller største partier med fryktelig mange velgere....
Monajenten Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 Tenk så mange brukere dette forumet har da. De som stemmer FrP tør helt sikkert ikke si det, så mye hetsing det er ang. det partiet her inne.
Pysa Skrevet 18. august 2007 #3 Skrevet 18. august 2007 At mange mener noe, gjør det ikke rett. Du har all rett til å stemme frp. Du kan mene hva du vil. Og jeg kan mene hva jeg vil om frp. Og jeg kan mene hva jeg vil om deg.
Gjest Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 Det må faktisk være lov å ikke si hva man stemmer. Dere har ikke no rett til å vite det. Det hver og enkelt sitt valg å si det eller ei...
1kar&1møy&meg™ Skrevet 18. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. august 2007 har ikke sagt jeg stemmer frp jeg er ikke en trofast velger. Har Frp noe bra de vil ha frem hos meg i MIN kommune dette valget kommer jeg til å stemme dem og er det SV som har flest av mine standpunkter denne gang stemmer jeg SV. Jeg har også fra før stemt ca alle partiene utifra deres partiprogrammer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå