Celina og Emil + enimagen:) Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 har enda 11 dager igjen til termin, men denne gutten vil rett å slett ikke ut ser det ut som.. har gått turer hele tiden (har aldri godt så mye så jeg har gjort til nå), men ingenting skjer får ikke kynnere en gang etter å gått så langt.. fødte datteren min 8 dager før termin uten forvarsel, men det komme neppe til å skje denne gangen hode er iallefall godt festa så det er jo positivt men jeg får bare holde ut litt til å håpe han bestemme seg snart for å komma ut.. har prøvd å spist fisk i håp han ikke skulle vær så glad i det, men han like vist alt maten jeg spiser
Gjest Ut på tur Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 Er vel ikke noe mål i seg selv å føde før tiden ??? Og i og med du ikke hadde noen forvarsler sist hvorfor skal du få det nå ? ???? Han kommer mest sannsynlig når han er klar
Celina og Emil + enimagen:) Skrevet 18. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2007 det skade jo ikke å føde et par dager før termin da, jenta mi kom helt fine ut hu vet jo at han komme når han er klar, men det er han jo nå å, legen håpte tilogme at hun ikke såg meg på neste kontroll.. men det er denne siste tiden som tar evigheter, syns nesten ikke dagene går framover en gang. men han komme når han komme som sagt
Gjest Ut på tur Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 Sant nok, de siste to dagene har vært litt lange her også Lykke til, får håpe han snart kommer
conney skal ha nr 2:) Skrevet 18. august 2007 #5 Skrevet 18. august 2007 til ut på tur Mann føder ikke "før tiden" etter mann er 38 uker... det er en grunn for at det heter pluss/minus 2 uker så viss mann føder to uker" før termin" så men er de "proffe" at en føder til termin, og det samme med 2 uker etter, Men jeg ønsker HI lykke til og tvi tvi.. Masse ################fødestøv til deg#################
Mamma'n til Tobias♥ Skrevet 18. august 2007 #6 Skrevet 18. august 2007 Man er jo faktisk "fødeklar" 3 uker før termin, og man sier at man føder "til termin" 21 dager før- 14 dager etter. Så det er lov å ønske han ut;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå