Nicita73 Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 Vi var på a-ha konsert i går,hadde leid oss inn på hotell, vi skulle være kjærester, sove lenge, våkne opp sammen uten barn, noe vi ikke har gjort siden lillegutt kom til verden for 10 mnd.siden.....hva skjedde, joda, stuepiken kom å banken på døra 0815. Jeg ble så forbannet, fikk selvfølgelig ikke sove noe mer etter det. Jeg ringte resepsjonen og spurte hvorfor ikke stuepikene kunne vente med å rydde rommet til vi sjekket ut kl 12, hun ble like irritert hun, de har ikke lov å banke på dørene der de vet det er folk, hun hadde sagt fra mange ganger og begynte å bli rimelig frustrert. Dustete kvinnfolk, de ville sikkert bli fort ferdig å komme seg hjem,men det er da for svarte ikke vits å vaske og rydde rom før folk sjekker ut!!!! Der fikk jeg ut litt frustrasjon;)
Snuppa! Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 Så kjipt da,skjønner at du er skuffa da ja. Er ikke så ofte vi småbarnsforeldre kan ligge å dra oss. Har opplevd selv at stuepiken kom kl 9. Men da hadde vi med oss barn da og var allerede på vei ned til frokosten.
2 herlige gutter og 1 mann=) Skrevet 18. august 2007 #3 Skrevet 18. august 2007 typisk det=) men dere var uten barn da=)
imsdal med julesmak Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 Å nei så kjipt!!! Å så på en lørdagsmorgen da! Er jo så vidt frokostserveringa er begynt en gang! Bra du sa ifra ihvertfall!
Sånn kan det gå Skrevet 18. august 2007 #5 Skrevet 18. august 2007 Mye annet morsomt man kan gjøre når man ligger i senga og ikke får sove da... ;-)
Trollemor og snuppa! Skrevet 18. august 2007 #6 Skrevet 18. august 2007 Djiises, ja da hadde jeg blitt sinna! Det går jo ikke an...! Synes det er så festlig når de som jobber på cafè kommer å skal ta tallerkenen din før du har fått tygget ferdig maten... Greit nok at de vil at nye folk skal komme å sette seg, men ærlig talt! Når du har betalt 250 kr for lunsj vil jeg vaffal sitte å spise ferdig!!! Noen mennesker skulle ikke ha jobbet i servicebransjen!
Nicita73 Skrevet 18. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 18. august 2007 Å jada, vi utnyttet situasjonen godt;) Men jeg føler meg like trøtt da, jeg som hadde gledet meg såååååå mye til å sove ut. Men men, koselig var det uansett.
nyttnick3 Skrevet 18. august 2007 #8 Skrevet 18. august 2007 Vel...forhåpentligvis kunne dere kose dere sammen i våken tilstand da..? For det ER jo en grunn til "ikke forstyrr" skiltene på rommet. Eller mener du at de ikke skal begynne å vaske/rydde noen rom før etter kl 12...? Hva slags arbeidsdag blir det da..
Gjest Skrevet 18. august 2007 #9 Skrevet 18. august 2007 Det har jeg også opplevd. De kom og tok øla mi som bare var halvdrukken. Når jeg oppdaget det og sa ifra, gikk hun inn å hentet den fra oppvasken og sa at den ikke var tømt ut enda og at jeg kunne få den tilbake!!? Jeg burde vel strengt tatt fått en ny??
Nicita73 Skrevet 18. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 18. august 2007 Det fantes ikke "ikke forstyrr" skilt der, noe det skulle være i følge resepsjonen. Hva er vitsen med å vaske og rydde FØR vi forlater rommet? Da blir det jo rotete igjen,vi har betalt rommet til kl 12, da vil jeg gjerne bruke det frem til da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå