Anonym bruker Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 Har i dag etter jobb hatt skikkelig smerter ( konstante) med tak ! Kjennes ut som babyen er på vei ut ... Er skikklig liv i magen , med masse spark og bevegelse. Har ikke hatt mye kynnere tidligere, men dette minner ikke om noe jeg har vært borti før ( Er annengangs) ! Lurer på å ta en tur på legevakten , men vil ikke være hysterik heller ! Er i uke 27 .... Noen som har hatt eller har det slik ?
Gjest Ut på tur Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 Ikke dra på legevakta. Ring føden og hør med dem hva de sier du skal gjøre. En kjapp telefon vil avklare alt Dumt å ikke ringe dersom noe er på gang så tidlig. Da jeg hadde vondt i magen ville de ha meg inn for en sjekk for å være sikker det ikke var noe, for det kunne være fødsel på gang. Legevakta er bare full av kløner som sender deg hjem igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå