Gå til innhold

Smerter nederst i magen.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i dag etter jobb hatt skikkelig smerter ( konstante) med tak ! Kjennes ut som babyen er på vei ut ...

Er skikklig liv i magen , med masse spark og bevegelse.

Har ikke hatt mye kynnere tidligere, men dette minner ikke om noe jeg har vært borti før ( Er annengangs) !

Lurer på å ta en tur på legevakten , men vil ikke være hysterik heller !

Er i uke 27 .... Noen som har hatt eller har det slik ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ut på tur
Skrevet

Ikke dra på legevakta.

Ring føden og hør med dem hva de sier du skal gjøre. En kjapp telefon vil avklare alt :)

Dumt å ikke ringe dersom noe er på gang så tidlig.

Da jeg hadde vondt i magen ville de ha meg inn for en sjekk for å være sikker det ikke var noe, for det kunne være fødsel på gang.

Legevakta er bare full av kløner som sender deg hjem igjen ;)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...