Gå til innhold

Kraftig nedpress...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så utrolig vondt til tider...Er som om noe presser seg HARDT ut men ikke kommer ut liksom...

Syns også at underlivet mitt på en måte har "ramla" litt ut..pluss at hemoridene har kommet for fullt..

Gutten min har liggi med hodet ned i flere uker nå....(sett på alle UL kontroller å jordmor kjenner hodet helt nederst der)

Når jeg og min kjære har sex, kommer han nesten ikke inn heller. Bare sånn 2-3 cm. Å da går det liksom ikke ann å få den lenger inn heller...:S

Har hatt kynnere i hele svangerskapet men nå er det konstant hele tiden, med masse mensensmerter og smerter i korsryggen samtidig.

Han har heller ikke vært noe serlig aktiv i det siste. Bare sånne i spasmiske rykninger i hele magen av å til.

Er vell ikke noe som er på gang vell?=\

Er bare i min 30. uke...

Videoannonse
Annonse
Gjest Ut på tur
Skrevet

For meg virker dette som en greie du bør ta med sykehuset SNAREST. Dette er ikke noe for oss synserne her inne...

Skrevet

Hei, jeg har mange av de plagene du beskriver. Og jeg tror absolutt at det er noe på gang. Men jeg har termin om 2 dager.

Når var du sist på kontroll? Du burde ta kontakt med føden så de kan ta en sjekk.

Lykke til

Skrevet

Jeg har vært innom sykehuset før pga. kraftige og regelmessige kynnere,vondt i korsryggen å da var alt bra..At noen har mer sånne plager enn andre, å at jeg ikke trengte å komme inn igjen om ikke vannet gikk eller om jeg fikk blødninger...! Hmm...Så er ganske usikker.. Kansje jeg bare skal vente å se hva som skjer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...