Gå til innhold

Tann 7 på vei ut....


Tone & Mari

Anbefalte innlegg

Og da fekk vi forklaring på dårlig matlyst og mye skrål....

 

Jammen forandrer dei seg mye i ansiktet når tennene kjem ut syns eg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får håpe matlysten kommer seg nå da. De blir liksom litt større når de får tenner. Ikke bitte små spebarn lengere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant de ser så store ut? Ikke akkurat bebiser lenger nå nei... Thomas fikk fortenner ganske tidlig, og har alltid sett eldre ut enn de jevngamle uten tenner... ;) Nå er 13. tanna på vei, 3 jekselen, men han har ikke vært noe plaget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, de forandrer seg veldig mye når tennene kommer!

 

Husker det samme med morfar, når han tok ut gebisset.....hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var litt morsom du...

Får meg til å huske når vi var ulydige og kastet min bestefar sitt nye gebis i utedo.... Yes... eg er så gammel at eg har sittet på utedo i mine yngre dager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bodde faktisk i et hus uten bad og med utedo i 5 år. Fra når den eldste mi var født. Med to små barn. Gikk så fint at. Var veldig avhengig av grinden når en skulle ut på do da, spesielt om vinteren. Minuset var at Emma var helt avhengig av potta, hun torde jo ikke sittte på utedoen. Så når vi flyttet og fikk ordentlig do, så var den veldig skummel.

 

Vi bodde der mens mannen min gikk på skole. Var helt supert, eller måtte vi nok leid en knøttliten leilighet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja han måtte få nytt... Men han var lenge sint på oss ja....

En gang låste vi han inne også... Eg var nett høg nok til å få haspen på døren ned men fekk den ikkje oppatt... Han raste der inne og vi vart jo redde...

Han måtte sitte der til onkel kom hjem fra jobb og åpnet opp døren...

 

Og eg hadde også valgt en plass med utedo framfor en liten leilighet ja.. uten tvil..

 

Eg og Ivar budde 3 år i hytten til foreldrene hans uten do og vann mens vi bygget ferdig huset vært.. Overlevde det også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars bestefar!

 

Utrolig hva man overlever når man må, og ikke minst når man har noe godt å se frem mot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne var litt fin... rart hvordan et innlegg kan skifte retning underveis, hi.hi... Jeg lurer på om jeg må kjøpe gebiss til Oscar.. Han har fortsatt bare to tenner nede og det er ikke antydning til flere heller....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ho ho stakkar bestefar Rakkerunger:)

 

Du på´n igjen Min Oskar hadde 2 tenner fra han var 7,5 mndr til han var 11,5 så i løpet av 4 uker ramla det inn 6 til.

så nå har han 8 tenner 4 oppe og 4 nede. Så vent litt med gebiss er du snill :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var betryggende å høre :-) Han fikk disse to da han var 8 mnd og nå er han 11,5 så da er det fortsatt håp....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...