mammamia<3 Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 Er såååå stolt nå atte åh! :-) vet det er i tidligste laget, men kjøpte bilstol til lillegullet idag, ble en Akta Graco med base, sort og grå - kjempe fin :-) Var kampanjedager på dem, så det ble jo en fin "unnskyldning" for å framskynde den investeringen
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 Greit å komme litt igang, så slipper det å bli så mye på slutten. Vi har også acta graco som vi brukte til førstemann. Kjempefornøyd med det, og kommer nok til å bruke det til den lille som nå ligger i magen
mammamia<3 Skrevet 18. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2007 Ja tror det er en kjempe bra stol. Har bare leid på Småtroll (babyutstyrsbutikk) til de andre ungene mine, men med en ny pappa denne gang ble plutselig ønsket og prioriteringene litt annerledes. Tjener sikkert på det i lengden også for videre salg Litt skummelt å handle slike stor ting før en VET at det er et velskapt lite vesen inni der....
Anonym bruker Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 Jeg hadde også tenkt å kjøpe Acta Graco, men den fikk stryk i en test jeg leste på nettet...vet ikke om jeg tør å kjøpe den nå...noen som har råd/erfaring? Det er jo så mange tester og vanskelig å vite hvem man skal høre på...
Miamed4mannpåvei Skrevet 18. august 2007 #6 Skrevet 18. august 2007 var det ikke 9-18 setet som kom dårlig ut da??
Anonym bruker Skrevet 18. august 2007 #7 Skrevet 18. august 2007 Det var den testen foreldre og barn gjorde i samarbeid med Trygg Trafikk. Jeg mener det var begge stolene til de faktisk...:/ Søk på navnet på google, jeg fikk det opp da ihvertfall..husk skriv test også. Ikke meningen å gjøre noen bekymret altså...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå