PrinsesseSjefen Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 hehehe... jeg har ikke rotet bort truser altså! (men jeg fikk deg til å lese innlegget mitt....) Men jeg har noen "favoritt-truser" som jeg liker veldig godt, kjøpte de for mange år siden, men de er gode. Begynner å bli få igjen av de hos meg nå og jeg finner de ikke i butikken lenger. Står "Details" på merket. Jeg tror jeg kjøpte de på Lindex, mor mi trodde hun hadde kjøpt på Cubus. Men jeg har ikke sett de på lenge der. Har prøvd sloggi og diverse andre, men alle har samme "syndromet", de kryper inn (trenger vel ikke forklare hva det vil si, må jeg?). Nå gidder jeg ikke prøve alle mulige truser for å kanskje finne noen gode, har fullt i skuffa av halvgode truser.... Noen som kjenner igjen trusene mine?.... hehe Og hvor har dere evt kjøpt de?
Pheona Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 søren og! jeg som hadde håpet du hadde mistet dem. For da skulle jeg fortelle deg at vaksemaskinen din hadde spist de opp...
PrinsesseSjefen Skrevet 18. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2007 vaskemaskina her liker ikke truser, bare sokker.....
Bella Donna Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 Tror nok i alle fall din mor har rett. Details er fra Cubus.
PrinsesseSjefen Skrevet 18. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. august 2007 jeg har ikke sett de der de siste gangene jeg har vært der, men får kikke ekstra nøye neste gang. (men jeg mener fortsatt jeg kjøpte på Lindex, kanskje begge har solgt de?....) Takk forresten!
meg & to små vampyrer Skrevet 18. august 2007 #6 Skrevet 18. august 2007 du, jeg kjøpe akkurat noen hipstere fra gina tricot, de var faktisk gode og lydige. Og de er lave. Bare er trusetips siden det er en trusetråd:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå