Gå til innhold

Sjaman jeg venter i spenning ennå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

sendte deg en mail da du annonserte gratis spå. Når får jeg vite.... Er så spent ;O)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror kanskje hun har nok med å få orden på privaten nå om ikke hun skal tenke på gratis spå også..

Skrevet

Hmmmm.... nå er ikke jeg ofte her inne, men får likevel følelsen av at jeg ikke vet noe som alle burde vite?

Skrevet

Hun blir mest sannsynlig alenemor=( Så hn har nok sitt å stri med om dagen.

Skrevet

Og du....jeg har vel ikke begått verdens største synd så det skader vel ikke å være hyggelig?

Skrevet

Huff, det var jammen trist! Men som sagt, dette kunne ikke jeg vite noe om. Jeg har ingen forutsetninger for å vite om hennes privatliv.

Sjaman, deg føler jeg med, dette var trist for deg. Trøsteklem!

Skrevet

neida helt greit...jeg jobber meg gjennom alle mail...betalt spå går først og jeg tar 5 gratisspå per dag...ca. og ettersom jeg fikk 115 mail så kan du regne ut hvor lang tid det tar haha

klem

Skrevet

Nei ikke sant, man kan jo ikke vite alt om alle til enhver tid her inne. Tror nok ikke Sjaman tar det så ille. Så det bare et innlegg fra sjaman rent tilfeldig når jeg var en kjepp tur innom her i formiddag

Skrevet

*Bluberrypai* , tusen takk for forståelse ;o)

Og Sjaman, IKKE tenk på spåingen i det hele tatt! Håper at alt ordner seg for deg snart :o)

Ha en så god lørdagskveld som du kan.

Skrevet

Jeg liker å spå gratis det er veldig givende og vil nok ikke stoppe med å spå fordi mannen har drita seg ut haha nei det skal mere til...og så svart som det så ut i morrest er det ikke mere...fargen er mere grå nå haha...kanskje i morgen er det SOL...

det kommer en dag i morgen...du må tro og håpe at i morgen blir det sol...

Skrevet

Virker som en tøff dame du Sjaman. Det gir meg en god følelse av at du kommer til å klare deg godt uansett :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...