jente30L Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 bare meg og småen nå.... lyst å bli kjent med andre i samme situasjon... noen der ute? [email protected]
Gjest Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 Er ikke helt bestemt enda,, blir sikkert torsdag tenker jeg, siden ingen kan tirsdag eller onsdag ligger innlegg om det inne på ung mor..
jente30L Skrevet 18. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. august 2007 ok.. jeg er ikke kjjjjjempeung da.. er 25....
Gjest Skrevet 18. august 2007 #6 Skrevet 18. august 2007 Bare 4-5 år eldre enn oss andre da ikke så stor forskjell..
jente30L Skrevet 18. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 18. august 2007 nei det er ikke så mye nei... snuppen er 10 mnd;) hvor er det du bor da?
Gjest Skrevet 18. august 2007 #8 Skrevet 18. august 2007 Er ikke det vet du Snuppa mi er 16.5 mnd i dag hun da,, vi bor rett utenfor lillestrøm. De andre jentene bor stort sett i Oslo, bare jeg og en annen som bor utenfor byen.. De andre barna er også rundt 10 mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå