Gå til innhold

ensom jeg... oslo.... noen andre?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke helt bestemt enda,, blir sikkert torsdag tenker jeg, siden ingen kan tirsdag eller onsdag :) ligger innlegg om det inne på ung mor..

Skrevet

ok.. jeg er ikke kjjjjjempeung da.. er 25....

Skrevet

Bare 4-5 år eldre enn oss andre da :) ikke så stor forskjell..

Skrevet

nei det er ikke så mye nei... snuppen er 10 mnd;)

hvor er det du bor da?

Skrevet

Er ikke det vet du :) Snuppa mi er 16.5 mnd i dag hun da,, vi bor rett utenfor lillestrøm. De andre jentene bor stort sett i Oslo, bare jeg og en annen som bor utenfor byen.. De andre barna er også rundt 10 mnd :)

Skrevet

Sendt deg mail jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...