Gjest Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 Altså superfornøyd med enda en gutt, ikke det..men sist vi fikk beskjed om jente kom det en gutt..hehe..men Jordmor var ganske sikker denne gangen. hadde dere tatt en UL litt senre igjen? jeg orker ingen "overaskelser" denne gangen
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 Tror det er sikrere når man får vite gutt. Det er ofte litt usikrere når man får vite jente. Stemte hvertfall med gutt på oss
Gjest Skrevet 18. august 2007 #3 Skrevet 18. august 2007 håper det stemmer..blir morro med 2 gutter=)
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 Ja det blir det nok. Vi har som sagt en gutt fra før, og jeg synes det blir minst like kjekt med enda en gutt, som det å få en av hvert kjønn. Det blir litt over 2 år mellom dem, så da kan det jo være kjekt med to gutter. Hvor langt blir det mellom dine?
Gjest Skrevet 18. august 2007 #5 Skrevet 18. august 2007 Den eldste gutten min fyller 3 år nå den 24 og jeg har termin 5 januar..hmm så da blir det*regne* hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå