lilleklompen *ganske klar* ;) Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 har så mye sure oppstøt om dagen,d brenner.. noen me gode råd?
Gjest Ut på tur Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 5 skiver agurk før leggetid skal vist hjelpe har jeg hørt (ikke testet selv for jeg har sluppet unna)
lilleklompen *ganske klar* ;) Skrevet 18. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2007 prøver litt agurk me en gang jeg
Mamma'n til Tobias♥ Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 Gaviscon som du får kjøpt på apoteket. Jeg foretrekker den flytende, tablettene sitter fast i tennene :/ USJ! Smaker dårlig, men virker veldig bra! Melk og youghurt hjelper også, hold deg for all del unna juice og syrlige ting, spesielt på kvelden, og ikke spis rett før leggetid!
Yarn Skrevet 18. august 2007 #5 Skrevet 18. august 2007 Jeg har funnet tilbake til en gammel venn, Lovehearts:) Softis og is er også "medisin" for meg:) Ikke de sunneste alternativene, kanskje, men det skal ikke så mange Lovehearts til før det hjelper.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 18. august 2007 #6 Skrevet 18. august 2007 Link! Fås kjøpt på apoteket. Og hold deg for all del unna juice!
lilleklompen *ganske klar* ;) Skrevet 18. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 18. august 2007 ok,fikk beskjed fra jordmor om å ta jerntablettene sammens me f.eks appelsinjuice for å få c-vit samtidig,for best opptak,men har kjennt i det siste at det orker jeg ikke på kveld iallefall. er lactoseintolelant, så melkeprodukter er ikke helt topp for min del,men ser jeg tåler mer nå,hurra kanskje de små biola? de går greit me en om dagen,men er jo så ufattelig dårlig dato på de,så har de sjeldnt lenger enn 4dager i kjøleskap(4pk).. tror jeg må ta meg en tur på apoteket ja. takk for tips! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå