Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har utrolig utrolig utrolig lyst til å være gravid innen jul...

Hadde vært helt fantastisk å vite at jeg har en liten spire inni meg når jeg feirer jul hos mine foreldre i år...

Men er det bare dumt å sette seg slike håp og ønsker???

Jeg er 14pp nå, og det har jo ikke akkurat fungert å håpe til nå....

Er jeg bare dømt til å bli skuffet???

(EL til uka, så send over MASSE babystøv!! hihi)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. synes ikke det er dumt å sette seg mål. men det er en kjent sak at hvis du stresser for å bli gravid blir du det sannsynelig nok ikke så fort!! Jeg kjenner flere par som har forsøkt iherdig over år,da de endelig ga opp og skulle begynne på hormoner eller adoptere så ble de gravide:) Vet selv hvor ønskelig et barn er,jeg har selv opplevd to spontan aborter.(har heldigvis en datter fra før da) men prøv å sette deg noen andre mål for tiden,prøv å ikke tenk på el og tidspunkt for en stund. Det ordner seg nok når du minst venter det skal du se;) Jeg har min termin i april men vil ikke håpe for mye denne gangen da jeg som sagt har blitt skuffet to ganger før. Vi får ta en dag av gangen så ordner det seg kanskje for oss begge nå:)ps.masse babystøv kommer din vei;)

lykke til.

Skrevet

Har hatt noen mnd nå hvor jeg har tenkt på alt annet...

men har nå bestemt meg for å prøve intensivt et par-tre måneder, og se om vi får det til :) Har begynt med vitamintilskudd, satt Nuskemannen på zink-tabletter, ligger med bena høyt etter sex osv osv osv... Masse kjerringråd igang her! hihi...

Fungerer det ikke nå, så roer vi ned igjen :) Skal gå til slutt!

Har forresten funnet ut at hvis jeg blir gravid denne måneden, får jeg termin omtrent nøyaktig på 17.mai! *ler*

Så Nuskemannen har funnet ut at neste 17.mai skal tilbringes på sykehus *ler*

Masse lykke til "min lille alv"!!! Håper spiren henger fast denne gangen og at vi kan dele fødselshistorier til våren! hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...