Gå til innhold

Må takke dere som har tipset om i.d pudderet her inne..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er herligt!!!:) Fikk det i posten i dag :)

Takk sååå mye:)

Ansiktet mitt har fått en ny venn og de ekle kvisene og kvisearrene har fått en ny fiende Dekker rødheten så fint.

Nå må jeg bare få meg en skikkelig kost til å påføre det med, den jeg hadde var en slik hard og kjip en som jeg fikk i et kostesett fra H&M for 10 år siden til 19kr ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann =)

Hørt så mye om dette også, så lurte på hvilken farge bestilte du?

Fant forresten sånne koster på ebay =)

Skrevet

Har lest mye om dette pudderet her inne. Men hva er det som er så spesielt ved det? Er det så fantastisk som alle vil ha det til?

Og hvor mye koster det? Og hvor får jeg tak i det?

He, he.. mange spørsmål fra meg her.. men jeg blir litt nyskjerrig når alle skriver så mye om et spesielt pudder :-)

Skrevet

Jeg handla og på ebay og kjøpte fargen light. Den passa meg helt perfekt. Vil mene at jeg har helt normal norsk hudfarge.

Skrevet

JA jeg hadde og lest så mye om det her inne, så måtte bare kjøpe for å teste hva som var så bra med det;) hehe

Lar meg påvirke..? hehe.. nei da;)

Min erfaring er at det dekker veldig bra, uten å legge seg tykt uten på huden. Det tørker heller ikke ut huden slik som mange andre pudder jeg har prøvd gjør. Har igrunnen ikke kunne bruke pudder før jeg siden jeg så vanskelig hud. Men ser ut som dette ble en stor suksess i mitt ansikt iallefall.

Du kan lese om det inne på www.bareminerals.no . (Trykk på logoen til i.d.)

Jeg kjøpte en 9g boks på ebay til ca 160kr inkludert frakt. Kan sikkert få det biligere om man har litt tolmodighet med auksjonene;)

Du får og kjøpt de på strawberrynet til 70kr, men det er en 2g boks om jeg ikke tar feil og det ofte de er tom for de vanligeste fargene.

Skrevet

Okei, da må jeg sjekke ut det :-)

Takk for svar :-)

Skrevet

Oij!Jeg kjøpte meg en sånn boks hos hudpleiern.. 398 for boksen med pudder, og 295 for kosten.Men, kosten og pudderet er herlig for min "syke" hud, så det var verdt pengene :)

Deilig og ikke føle at man har et seigt lag med foundation i ansiktet, og den smitter ikke :)

Skrevet

Jeg har kjøpt en "i.d face brush" fikk den på ebay til 70kr (hadde nok kunne fått den billigere om jeg hadde ventet til neste auksjon, men var litt lei så bød høyt for å slippe de andre kjøperne), kjøpte og en "i.d concealer brush" til under 0,99$ altså i underkant av 7kr så det var et kupp;)

Så du kan finne billige børster på ebay og gjøre et kupp om du har god tilmodighet.

Skrevet

Pampers i uke 33:

Kostr det virkelig så mye i norge altså?? *sjokka*

Herlig sminke da, så er igrunnen vel verd pengene, men veldig greit å kunne kjøpe det MYE billigere på nettet;)

JEg har og kjip problemhud som er altfor tørr, men alikevel kvisete. Umulig å sminke. MEN dette pudderet er jo genialt:D

Skrevet

Oi som jeg gleder meg nå. Har bestilt en liten boks på strawberrynet nå for å teste. Ikke sikkert fargen er riktig, men da har jeg ikke kastet bort masse penger.

Har også sånn hud som deg kaa82, så da ser jeg frem til vidunderproduktet, he he

Skrevet

Bruker dere dette vidunderpudderet istedet for foundation? Eller begge deler?

Skrevet

Det er en foundation i pudderform. Når man koster det på huden så "smelter" det inn i huden og legger seg der. Og dekker som en vanlig foundation, bare den føles mye lettere og renere på huden.

Skrevet

har lest masse om dette nå, men jeg lurer på om det er en norsk plass jeg kan få kjøpt dette på nett??

Skrevet

i norge koster det 400kr og selges bare på utvalgte hudsalonger. Så tror nok du må på amrikanske sider om du skal handle billig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...