Gå til innhold

hvordan vet man om man lekker fostervann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ofte fuktig i trusa, men er ikke sikker på om det er urin eller fostervann. Hvordan vet man hva som er hva? Vet at fostervann skal være luktfritt, og urin lukter jo urin. Men hva om det er svette som gjør at man er fuktig i trusa? Hadde man merka det godt om det hadde vært fostervann som kom ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter på denne.. :)

Gjest Ut på tur
Skrevet

Dersom dere har mistanke om at dere lekker fostervann vil jeg anbefale at dere tar kontakt med føden og hører hva dere skal gjøre.

Det er viktig å finne ut av det om dere gjør det :)

Skrevet

Uff, er så redd for virke hysterisk... Vært mye ut å inn av sykehuset pga. forskjellige ting...Men skal på UL den 5. september, så kan vell spørre om det da...

Skrevet

Den eneste måten dere vet 100% sikker at dere lekker fostervann er at dere blir sjekket på føden..Bedre å sjekke en gang for mye en en gang for lite.....

Lykke til

Gjest Ut på tur
Skrevet

Det er lov å være litt hysterisk.

Jeg har ringt mange ganger når det har vært ting jeg har lurt på. På dagtid på hverdager har jeg ringt JM ellers har jeg ringt på føden. Jeg har fortalt dem at jeg er førstegangs og føler meg usikker på ting og trenger deres råd.

Dersom du lekker fostervann er det alt for sent å finne ut av dette i september. Infeksjonsfaren er mye større når det lekker. Og det skal helst ikke gå tomt. Jeg kjenner ei som blei satt igang pga lekasje.

Ring heller en gang for mye enn en gang for lite..please... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...