yasmina Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 ja,paa vei hjem fra byen saa kraesjet vi med begge barna i bilen, og maiden . bilen foran oss svingte tilo hoeyre og plutselig ombestemte den seg og skulle til venstre. Hev seg ut i veibanen igjen og krysset over. Vi traff han.... Ikke noe blinklys paa ham heller. Ringte politiet og mens vi ventet tok jeg og maiden barna i hver vaar voogn og gikk hjem med dem. Saa gikk jeg tilbake i tilfelle mannen trengte noe hjelp og det gjorde han. Idioten i andre bilen snakket jo arabisk og loey som bare det til politiet og sa han bare hadde svingt rett til venstre. Mens de ventet paa politiet hadde han til og med satt blinklyset paa igjen,men da hadde mannen protestert.... Da politiet dukket opp saa ble det jo bare tull ettersom at han andre bare loey. Vi var innstilt paa aa faa skylden siden vi kom bak, men aner jo at det nok ikke er slik her nede siden han lyver slik. Uansett, ingen av dem ville gi seg saa naa er dem blitt med politiet paa politistasjonen......
MrsDior & baby-Dior Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 himmel og hav! har vært med på ak det samme, med sånn forklaring osv... det ordna seg her da, håper det ordner seg for dere =) går det bra med barna?
yasmina Skrevet 18. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2007 Ja, glemte jo aa skrive at alle er like fine Eldstemann sov og vaaknet ikke en gang da vi traff bilen foran oss. Men bilen vaar har faatt seg en god bulk foran....
Gjest Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 Tror du kanskje har vikeplikt for folk til venstre for deg, men ikke de som kommer fra høyre? Søsteren min fortalte meg en gang at det var litt annerledes der nede. Hør med noen som er derifra så skal du nok se at dere har retten på deres side siden han fyren lyver
yasmina Skrevet 18. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. august 2007 Tror vi har vikeplikt for hoeyre,men han laa egentlig foran oss... saa svingte han inn mot hoeyre og da halve svingen var tatt ombestemte han seg og kjoerte rett ut i veien igjen. Han skulle nok egentlig til venstre for da kjoerte han det som ble rett frem for ham..... Vi trodde vel at vi skulle faa skylden selv om han kjoerte som en tulling siden vi kom bakfra, men naa vet jeg ikke helt .... Unasett saa er de naa paa stasjonen. er jo fryktelig frustrerene naar han andre sjaafoeren snakekr arabisk.....For da aner vi jo ikke hva han sier til politiet.
Gjest Skrevet 18. august 2007 #6 Skrevet 18. august 2007 Har dere noen vitner til ulykken da? Type menn? Også bør mannen din for all del ikke underskrive noe før dere har fått oversatt alt som står da Men uansett, dere er jo alle hele og det er jo heldigvis bare materielle skader det er snakk om
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå