Jente07+en litn på tur Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 E d nån fra Narvik her som kunne tenke seg nån å trille tur ilag med, eller gå på kafe? Vi e nettopp fløtta hit og kjenne ingen her, så dagan bli litt lang.
Piri Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 Er fra nabokommunen, men var så dum å flytta sørover. Sorry... Kanskje jeg skulle flytte til Narvik igjen? Jepp! Det gjør jeg!
Jente07+en litn på tur Skrevet 19. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. august 2007 Ja,gjør d. Verke egentli som en bra plass å bo, men blir jo litt kjedeli når man bli settanes inne heile dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå