Monajenten Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 Min kjære har vært kvalm og dårlig i hele dag, og har ikke annet enn magesyre i kroppen:-/ Men han er sulten og trenger å få i seg litt mat, men sier det er ingenting som frister. Vi har ikke spist middag, så tenkte liksom å lage noe sånt...men trenger forslag. Hva klarer en halvkvalm person å få ned?
meg & to små vampyrer Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 Når jeg er kvalm er det salt eller syrlig som gjelder. Så taco med sterk saus? Eller pizza?
Monajenten Skrevet 18. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. august 2007 Ja hadde i utgangspunktet tenkt å lage taco i dag faktisk. Kanskje jeg skal gjøre det. Takk!
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 18. august 2007 #5 Skrevet 18. august 2007 Mc Donalds hamburger er omtrent det eneste jeg får i meg når jeg er sån småkvalm
Helnøtt med spire:) Skrevet 18. august 2007 #6 Skrevet 18. august 2007 Salt chips, salte Ritz kjeks. Drikke masse sprite/sitron brus eller eple juice faktisk, det er det jeg får i meg når jeg er kvalm.
Gjest Skrevet 18. august 2007 #7 Skrevet 18. august 2007 Pastasalat eller noe sånt? Litt lett... =) Kjekt i går? Kaken suksess?
♥ DAME Skrevet 18. august 2007 #8 Skrevet 18. august 2007 Cola og tørre kjeks er alt som skal til Monajenten )
Diva Muffin Skrevet 18. august 2007 #9 Skrevet 18. august 2007 Jeg var vanvittig kvalm da jeg var gravid, og ting som hjalp var lasagne, taco, pizza og sånne usunne ting.. salte kjeks med ost hjalp også. Buljong med potet som er nesten er kokt i stykker oppi er også godt når man er i kjip form. Ikke rart jeg la på meg 25 kg :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå