Anonym bruker Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 For en uke siden kom vårt lille gull til verden. Alt har gått bra til nå foruten at jeg sliter. Er selvfølgelig sår og øm i underlivet. Har vært noen ganger på do å bæsjet, men sliter. Er redd for å ta i pga stingene. Vet at noen av stingene er borte men vet ikke hvor mange. Har en stikkende smerte når jeg setter meg på do og prøver. Noen som har gode råd??? Har helt panikk for dette. Har brukt miniklyster for å få ut noe, men kan jo ikke fortsette med det...
lengter daler ned i skjul... Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 jeg hadde det sånn som deg, ble veldig forstoppet, brukte microlax klyster og tok duphalac. fikk tømt meg litt og etterhvert som dagene gikk så var det mindre vondt å gå på do og jeg slutta med klyster og sånt. nå er det 4 uker siden jg fødte og kjenner egentlig ikke noe ubehag ved dobesøk. og jeg sydde mye. kan stramme litt i stinga når jeg sitter på do men det går helt fint.
Gjest Skrevet 18. august 2007 #3 Skrevet 18. august 2007 Ikke andre råd enn å drikke masse vann, få i deg fiber, og ikke holde deg for lenge! Hadde det akkurat som deg første uka, men det gikk seg til. Jeg måtte til slutt presse litt for å få ut noe, og ja, det var ubehagelig,men gikk fint. Ble overrasket over at det gikk nesten Det føltes mye verre på forhånd enn det var.
VinterSol+2 Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 åå, kjenner meg igjen ja. men det blir bedre etterhvert! spis masse druer, drikk mengder med vann, og spis fiber. mellom to og fire uker etter fødsel var verst, syns jeg, siden stingene grodde og forsvant i denne perioden! lykke til
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 18. august 2007 #5 Skrevet 18. august 2007 Jeg kjenner meg godt igjen ja...er fortsatt litt øm i stingene, selv om d snart er 4 mnd siden fødselen..men hovedproblemet mitt er at avføringen blir så hard fordi jeg drikker for lite...går jo nesten ikke på do å tisser, er helt tørr på øyne og lepper osv...ammingen tapper meg for væske...Har også måttet bruke microlax et par ganger...prøver å drikke mer, men sliter virkelig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå