Gjest Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 Hadde bestilt vippestol på babykos.no men syntes ikke noe om den så den skal jeg returnere, er det noen som har tips om en bra vippestol? hva bør man se etter? har skjønt at den bør kunne reguleres til liggestilling. Bør man ha støtte så hodet holder seg på plass, da mener jeg en sånn "pølse" til å legge hodet i,sånn som det er på bilstoler. Nei, dette ble klønete forklart men håper at noen skjønner hva jeg mente.
Gjest Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 Jeg kommer til å kjøpe Ole Brumm-vippestolen fra Disney som de har på Jysk. Den virker veldig grei, og er egentlig forholdsvis billig også. Den koster 350 kroner. Den kan justeres i vinkel, og går nesten helt ned i liggestilling, og kan gå opp i sittestilling. Jeg synes den virker veldig bra hvertfall
Vestlandske meierier A/S Skrevet 18. august 2007 #3 Skrevet 18. august 2007 Babybjørn sin!! den er dyr, men verdt hver krone!!
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 18. august 2007 #6 Skrevet 18. august 2007 Har også Babybjørn sin! SE: http://www.babybjorn.se/Svenska/produkter/Mobility/BABYBJORN-Babysitter-1-2-3/ Kjøpte den til førstemann og er knallfornøyd. Her får ryggen full strekk på bakerste hakk. Vipper fint ved babyens egne bevegelser, og den kan brukes lenge. Siden barnet kan ligge horisontalt med ryggen i den kan den brukes ganske tidlig, men vi brukte den fra ca fem måneders alder, siden han klarte seg fint på gulvet før det. Tåler opp til 13 kg, så toåringen kan fortsatt sitte, om han har ro i rumpa... Den er dessuten supersmal sammenlagt og kan enkelt lagres eller fraktes uten å ta plass. Trekket er lett å ta av og hive i maskina, det kan tres på begge veier, dermed kan du variere farge. Den er i det hele tatt veldig ok. Husk: Den finnes på tilbud i blant, eller på bruktmarkedet!
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 18. august 2007 #7 Skrevet 18. august 2007 ...og hodet ligger dypest i stoffet pga egenvekt og tyngdekraft. De skal uansett ikke sitte i stolen når de ikke kan holde hodet selv. Man får nøye seg med at de ligger horisontalt på bakerste trinnet, og da vil heller ikke hodet dingle.
Gjest Skrevet 18. august 2007 #8 Skrevet 18. august 2007 Til dere som har den fra Jysk: for en stund siden så var det noen som la inn eller svarte på ett innlegg om den, og den ble ikke anbefalt,var visst noe feil på den,men husker ikke hva.
Gjest Skrevet 18. august 2007 #9 Skrevet 18. august 2007 glemte å si at jeg har veldig lyst på den fra babybjørn,min bror har den og den er kjempefin,men synes den var dyr,men skal lufte ønske til vordrende mormor og morfar,det var bare å komme med ønsker hvis det var noe sa de så da så.
SuperMoM <3 Skrevet 18. august 2007 #10 Skrevet 18. august 2007 Brukte ikke vippe stol på småen vi,for fikk streng beskjed fra helse stasjonen om at vippe stol var skadelig for ryggen til den lille:/ Om det stemmer eller ikke vet ikke jeg,men det fikk iallfall jeg streng beskjed om.Det samme fikk jeg om gåstol og baby huske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå