Gjest Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 Tenker litt på guttenavn jeg.. Har jentenavn klart. hihi. Hvilke guttenavn liker dere? Jeg liker tradisjonelle guttenavn, men er åpen for forslag:-)
Nummer tre <3 Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 Syns Matheus er så fint, men samboer liker det ikke... Vi blir aldri enige.. Han liker navn som Anders, Andreas og Kristian mens jeg liker navn som Rasmus, Matheus, Brage og Noah... Evig diskusjon og vi blir ALDRI enige.. Tenker på navn hele tiden, så kommer jeg på ett jeg liker KJEMPE godt, også liker han ikke det heller aaaarg! vi blir nødt til å få en jente vi... hehe... klem
Hera83 Skrevet 18. august 2007 #3 Skrevet 18. august 2007 Jeg liker solide og tradisjonelle navn. Iver er øverst på min liste da. Isak er også et favorittnavn. Liker IKKE feminine navn som Leander, Nathaniel etc..
Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 Jeg liker også tradisjonelle guttenavn. Sånn som Erik, Håvard, Håkon, Nils, Ola, Petter osv.
Mamma t 1 Skrevet 22. august 2007 #5 Skrevet 22. august 2007 Dersom dere ikke blir enige om navn til barnet/barna så gi det/de 2 navn. Et hver...
spiren_81 Skrevet 22. august 2007 #6 Skrevet 22. august 2007 Guttenavn som begynner på S !!! Sindre, Sondre, Sverre osv....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå