Gå til innhold

Barbert eller ikke nedentil ved fødsel??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om jeg skal barbere meg eller ikke...Hva gjør dere?? Sorry for teit spørsmål..:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg var nybarbert, å det syntes jordmora var bra =)

Skrevet

Hei,

jeg hørte med min JM og hun ville ikke anbefale det pga infeksjonsfare etterpå. Man blir jo liksom åpen for bakterier der nede når man er komplett barbert, så det er bedre å være "naturlig". Før i tiden ble alle kvinner barbert men i dag ser man annerledes på det.

Skrevet

jeg fikk det motsatte svaret enn deg!! de syntes det er letter å komme til når man må sy og i det hele tatt få ut ungen! å er du flink til å vaske deg godt nedentil, går det nok bra...

Skrevet

Jeg kommer til å gjøre det som er mest komfortabelt for meg. Absolutt barbert!!!!!

Skrevet

Jeg pleier alltid å være barbert, men både jordmoren jeg går til som skal være med på fødselen og legen min anbefalte å la det gro til fødselen så jeg følger deres råd. Er skikkelig ekkelt og uvant men,men

Skrevet

Skal nok barbere her ja, klarer ikke gå med masse hår på musa ;p

Skrevet

Har vært helt barbert i mange år, så det gjør jeg fremdeles. Var ikke det ved forrige fødsel, og da måtte de barbere meg før de kunne sy, og det satte seg blod levrings klomper (beklager ekkelt uttrykk) i hårene, og det både luktet og føltes ubehagelig! Så mitt svar til deg er helt klart...barbert :o)

Skrevet

mulig kortklipt, ikke barbert iallfall....

Nå ser ikke jeg ut der nede da, så føler meg faktisk litt bedre med litt hår.....:/ ( har fått fullt i åreknuter og er skikkelig hoven)

Skrevet

Tusen takk for svar, jenter!! :o) Da går jeg for en barbering :o)

Skrevet

Jeg prøvde å få tatt det verste av alt som har grodd i det siste for å føle meg litt vel, og overmodig som jeg var prøvde jeg uten speil. Det ble helt skeivt, og mannen min holdt på å le seg ihjel!! Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre, speil blir jo duggete i dusjen, og vil lissom ikke be mannen min.. Men kunne virkelig ikke tenkt meg å stille på føden m masse urskog heller... Store problemer - og små..hi-hi

Skrevet

Blir det ikke veldig stikkete da? Barberer dere dere de dagene rett etter fødselen også ?

Har aldri helt fikset barbering selv, synes det klør så fryktelig når det vokser ut ! (og det vokser jo ut ganske fort) Friserer og trimmer kun.

Før i tiden barberte jordmødrene alle de fødende før fødselen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...